Green-Duckman aanschaf HY!
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
Ja ben er heel blij mee! aan het einde van de dag gaan we hem ophalen
@Punky:Hij leek mij ook in het begin iets frisser groen dan eerst, maar dat kan zo zijn omdat ik witte ondergrond heb, en volges mij gebruikt Citroen een grijze ondergrond.
@ Transat: De koets heb ik idd grondig aangepakt. Die gaat wel weer ff mee!
Ik zal nog even vertellen hoe ik het verder gaat aanpakken.
Het chassis waar de motor nog op staat gaat na een lekkere Tectyl beurt er weer onder. Dus dan heb ik weer een rollende eend.
Dan ga ik alles in de koets terug bouwen, dus dashboard, lampjes, stoelen, banken en al die dingen.
Dan ga ik de eend rijden maken, dus motor aansluiten beurtje geven, electrisch probleem oplossen.
En dan als laatste ga ik kijken of er nog tijd is voor het spuiten en opknappen van overig plaatwerk. dat wil zeggen de deuren en spatborden enz.
De keuze om het zo te doen en niet in een keer grondig is omdat wij dolgraag met de eend op vakantie willen dit jaar, en wat ons betreft kan dat ook wel met nog niet gespoten deuren en spatborden. ook al is er een beetje kleur verschil!

@Punky:Hij leek mij ook in het begin iets frisser groen dan eerst, maar dat kan zo zijn omdat ik witte ondergrond heb, en volges mij gebruikt Citroen een grijze ondergrond.
@ Transat: De koets heb ik idd grondig aangepakt. Die gaat wel weer ff mee!
Ik zal nog even vertellen hoe ik het verder gaat aanpakken.
Het chassis waar de motor nog op staat gaat na een lekkere Tectyl beurt er weer onder. Dus dan heb ik weer een rollende eend.

Dan ga ik alles in de koets terug bouwen, dus dashboard, lampjes, stoelen, banken en al die dingen.
Dan ga ik de eend rijden maken, dus motor aansluiten beurtje geven, electrisch probleem oplossen.
En dan als laatste ga ik kijken of er nog tijd is voor het spuiten en opknappen van overig plaatwerk. dat wil zeggen de deuren en spatborden enz.
De keuze om het zo te doen en niet in een keer grondig is omdat wij dolgraag met de eend op vakantie willen dit jaar, en wat ons betreft kan dat ook wel met nog niet gespoten deuren en spatborden. ook al is er een beetje kleur verschil!
2cv Vert Bambou '79
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Je hebt idd gelijk ik was vergeten externe filters er op te zetten, maar die kon ik ook niet vinden
, gelukkig zat er wel een zoort van filter binnenin!
Binnen kort weer eens een foto update maken.
Ik ben wel erg blij dat ie weer thuis is en dat ik aan het leukere werk kan beginnen!!

Binnen kort weer eens een foto update maken.
Ik ben wel erg blij dat ie weer thuis is en dat ik aan het leukere werk kan beginnen!!
2cv Vert Bambou '79
-
- Veelvuldig poster
Er was hier toch ergens een topic waar iemand hele mooie foto's had gemaakt van de lichtschakelaar en dergelijke. Ik ben namelijk alles weer aant terug monteren maar mijn eigen foto's staan hier en daar en overal en zijn niet duidelijk.
Ben trouwens de laatste paar keer mijn fototoestel vergeten dus foto's komen nog!
Ben trouwens de laatste paar keer mijn fototoestel vergeten dus foto's komen nog!
2cv Vert Bambou '79
- Jeroen-citroen
- Moderator
Klopt en dat was een mooi stukje alleen werden de foto's niet meer gehost en bleef er veel leeg en onduidelijk dus is het tijdens opruimwerkzaamheden verwijderd.Green-Duckman schreef:Er was hier toch ergens een topic waar iemand hele mooie foto's had gemaakt van de lichtschakelaar en dergelijke.
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet