Pagina 10 van 39

Geplaatst: wo 6 apr, 2011 20:39
door duck-tuc
joe_catchou schreef:meteen goed doen he :P
Afbeelding
ja k weet t wel, ma k bedoel da k dan liever mn origineel bij hou.. je weet maar nooit..

is da dik staal? kunde da makkelijk terug aan mekaar lassen zonder da ge er gaten in brand?

Geplaatst: wo 6 apr, 2011 20:41
door joe_catchou
die buis valt best mee dacht 1,5 of zo .

Geplaatst: wo 6 apr, 2011 20:50
door duck-tuc
joe_catchou schreef:die buis valt best mee dacht 1,5 of zo .
ooh das nog te doen dan :D

Geplaatst: wo 6 apr, 2011 20:54
door joe_catchou
ff meten bij een oude als je de kans hebt .
dan bij jezelf 1 cm ongeveer bij tellen voor het net iets soepeler openen van je motorkap .
bv beugeltje los sluipen van de lamp houder buisje inkorten er over schuiven en weer hechten kijken of ze recht staan tegenover elkaar je kan toch nog wat spelen met de lampen .
aflassen speet (hechting) op speet verder .

Geplaatst: do 7 apr, 2011 18:54
door Boudewijn
Ik heb ook nog een koplampbeugel liggen die ik wil inkorten. De lampen staan 94 cm uit elkaar. Volgens mij zijn de oude steunen 84 cm, dus elke kant 5 cm inkorten.

Geplaatst: do 7 apr, 2011 18:57
door duck-tuc
Boudewijn schreef:Ik heb ook nog een koplampbeugel liggen die ik wil inkorten. De lampen staan 94 cm uit elkaar. Volgens mij zijn de oude steunen 84 cm, dus elke kant 5 cm inkorten.
scheeld da zoveel ja :shock:
krijgde dan de originele lampen nog goed op?

Geplaatst: do 7 apr, 2011 19:18
door siemen
als je ronde koplampen hebt wel ja

Geplaatst: do 7 apr, 2011 19:38
door marcopr
De koplampsteun is ooit verbreed door Citroën toen de vierkante koplampen werden ingevoerd.
Bij de introductie van de budget 2cv4special in 1976(?) werden ronde lampen op de beugel gezet van de vierkante koplampen gezet en dat bleef zo.

Geplaatst: do 7 apr, 2011 19:40
door duck-tuc
marcopr schreef:De koplampsteun is ooit verbreed door Citroën toen de vierkante koplampen werden ingevoerd.
Bij de introductie van de budget 2cv4special in 1976(?) werden ronde lampen op de beugel gezet van de vierkante koplampen gezet en dat bleef zo.
ik dacht het wel dat het iets met de vierkante koplampen te maken had :D

Geplaatst: ma 11 apr, 2011 23:47
door duck-tuc
afgelopen zaterdag de 2cv nog eens aan de gang gehad en na een 5 min bollen viel hij ineens stil.
van geen kante meer aan de gang te krijgen.
alles ging goed rond ma sloeg alleen niet meer aan.
zondag nog eens geprobeerd maar niet aan de gang te krijgen.

binnekort de naftlijding eens doorblazen ofzo,
t is net of die geen naft krijgt.

Geplaatst: di 12 apr, 2011 09:03
door robin2cv
waar de benzine op de carbu toekomt zit een grote bout. Daarin zit een klein filtertje. Dit wil al wel eens verstoppen

robin

Geplaatst: di 12 apr, 2011 22:49
door duck-tuc
robin2cv schreef:waar de benzine op de carbu toekomt zit een grote bout. Daarin zit een klein filtertje. Dit wil al wel eens verstoppen

robin
aaah ok, dan ga k da eens nakijken vandeweek als ik tijd heb.
dan moet k die luchtfilter er af pakken zeker?

Geplaatst: do 14 apr, 2011 00:00
door robin2cv
werk misschien wat makkelijker maar denk niet dat dit moet.
Ik had op die moment geen luchtfilter dus...

Geplaatst: ma 18 apr, 2011 19:58
door duck-tuc
net de carborateur is zuiver gemaakt, maar zoveel vuil zat daar toch niet in.
start nog niet...

Geplaatst: ma 18 apr, 2011 21:56
door robin2cv
haal het omschreven filtertje er eens uit en start dan eens.

Bijna hielp dit. er zat een soort van vlies over het filtertje. Ik heb er een ander ingestoken en het was ok.