Nog mooie foto's van jouw voiture?
-
- Beginner
-
- Veelvuldig poster
het gebeurt niet vaak dat ik samen met 1 van mijn broers voor een rit op stap zijn ( moeten we vaker doen maar ja...) Hier staan we gezamenlijk bij een tankstation
Op het terrein van de bijeenkomst in Wijchen stond dit apparaat naast mijn dyane
het had (iets) meer vermogen... (300pk)
Op het terrein van de bijeenkomst in Wijchen stond dit apparaat naast mijn dyane
het had (iets) meer vermogen... (300pk)
met eendige groeten,
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Zo, het eerste jaar rijden zit er alweer op zeg…
Vorig jaar, november 2014, de eend klaar gemaakt en apk gekeurd. Nu, 13.000 km verder, een nieuw motorblokkie, hier en daar wat gekkigheidjes, mijn audio en CX stoelen, super nieuw dakkie en weet ik wat ik nog vergeet!
Maar vooral dus wat toffe meetings, en 13.000 heeeeeerlijke 2cv kilometers! Is toch echt wel wat bij mij past hoor….
Dus, om het eerste jaar en net weer een verse apk te vieren, maar eens gewassen en leuke herfstfoto gemaakt.
Vorig jaar, november 2014, de eend klaar gemaakt en apk gekeurd. Nu, 13.000 km verder, een nieuw motorblokkie, hier en daar wat gekkigheidjes, mijn audio en CX stoelen, super nieuw dakkie en weet ik wat ik nog vergeet!
Maar vooral dus wat toffe meetings, en 13.000 heeeeeerlijke 2cv kilometers! Is toch echt wel wat bij mij past hoor….
Dus, om het eerste jaar en net weer een verse apk te vieren, maar eens gewassen en leuke herfstfoto gemaakt.
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
dyane met Lada
Ja hij is helemaal orgineel. Mijn broer heeft zo'n 7 lada's staan ( kombi's / sedan en samara's) in verschillende uitvoeringen. Deze rode met een 1700 injectie blok rijd alleen in de zomer, ja hij is er best zuinig op.voeteir schreef:Die lada ziet er op deze foto nog heel goed uit. Is hij nog origineel?
Toen ik jong was zag je ze veel rijden maar nu zie je ze niet meer. Ze komen zelfs heel zelden te koop op de 2de hands sites. En die die te koop komen zijn meestal roestbakken.
Zorg voor dragen...
met eendige groeten,