sneeuwfoto's
-
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Het is niet echt sneeuw, maar wel winters.
De AZU staat al een tijdje te wachten op een nieuw chassis en de spinnen hebben er nogal wat spinnenwebben gemaakt.
Door de rijp vanochtend zag het er wel mooi uit.
De AZU staat al een tijdje te wachten op een nieuw chassis en de spinnen hebben er nogal wat spinnenwebben gemaakt.
Door de rijp vanochtend zag het er wel mooi uit.
Touareg Trail 2007/2009
www.2cvtransahara.nl
www.2cvtransahara.nl
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het gaat hier ook lekker vandaag, ik de eend al 3 keer schoongemaakt Tijdens 1 rit. Na 5 minuten rijden is je achterruit weer dichtgesneeuwd. Hier voorom stond een BMW naast de eend geparkeerd. Die kwam na een minuut of 10 heen en weer klooien met moeite van de vlakke parkeerplaats af.
Met eend ben ik net nog 2 flinke hellingen opgereden. Ze houden het hier niet bij met sneeuwruimen op sommige plekken in de kleinere straten ligt het al kniehoog. De hoofdwegen zijn gewoon wit.
Met eend ben ik net nog 2 flinke hellingen opgereden. Ze houden het hier niet bij met sneeuwruimen op sommige plekken in de kleinere straten ligt het al kniehoog. De hoofdwegen zijn gewoon wit.
diverse Citroens, wat anders.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ook in België is het een legenderische sneeuwperiode. Het zout is zo goed als op. Pa werd vanmorgen opgebeld en vriendelijk gevraagd van thuis uit te werken vandaag, aan de huizen in de straat te zien doen de meeste buren dat ook in de mate van t mogelijke.
De politie roept op om thuis te blijven en niet met de auto de weg op te gaan. Hopelijk wordt daar wat naar geluisterd dan kan ik dadelijk rustig met de Méhari nog wat gaan kerstshoppen
Dakje thuis of dakje mee?
De politie roept op om thuis te blijven en niet met de auto de weg op te gaan. Hopelijk wordt daar wat naar geluisterd dan kan ik dadelijk rustig met de Méhari nog wat gaan kerstshoppen
Dakje thuis of dakje mee?
1977 Mehari
-
- Regelmatige poster
winter in Leopolibi
http://picasaweb.google.com/guidovh/Meh ... directlink
PS: hoe krijg ik hier foto's geplaatst zonder link?
http://picasaweb.google.com/guidovh/Meh ... directlink
PS: hoe krijg ik hier foto's geplaatst zonder link?
Mehari '78