Rode 2cv6 Club van CVosje
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
nouja, zo erg is dat toch niet? je kunt toch al de koets onder handen nemen en dan met klusjes geld sparen voor het chassis?
Ik was 17 toen ik mijn 1e Dyane kocht, en die heb ik opgeknapt door andere dingen (onderandere fietsen) te kopen, die helemaal mooi op te knappen en dan weer te verkopen. Daar verdiende ik het meeste aan. Steker nog, op zo'n manier werk ik nog steeds, alleen dan met auto's gezien een wat groter budget. Ik koop dan weer eens iets leuks voor weinig, knap het geheel op en verkoop het weer voor een redelijke prijs. Werkt tot op heden prima
Ik was 17 toen ik mijn 1e Dyane kocht, en die heb ik opgeknapt door andere dingen (onderandere fietsen) te kopen, die helemaal mooi op te knappen en dan weer te verkopen. Daar verdiende ik het meeste aan. Steker nog, op zo'n manier werk ik nog steeds, alleen dan met auto's gezien een wat groter budget. Ik koop dan weer eens iets leuks voor weinig, knap het geheel op en verkoop het weer voor een redelijke prijs. Werkt tot op heden prima
-
- Las Expert
- Contacteer:
zelfde verhaal, was 15 jaar kreeg mijn eerste besteleend,
deur koste toen 20 euro weer een maand zakgeld naar de maan!
andere oplossing, brommertjes verkopen en ook fietsen leverde aardig wat op! na mijn 17de alleen maar met auto's gewerkt en heb al aardig wat gehad, ging vaak mis maar soms ook weer goed dat je weer geld aan overhou.
dus wat meer handel en als je wat geld over hebt zelf een las apparaat kopen en goed leren lassen dan krijg je het onder de knie!
ben zelf nu 21 en heb al 20 koetsen gelast! waarvan je ook geld overhou en nu 3 besteleenden heb en diverse andere zooi!
succes
deur koste toen 20 euro weer een maand zakgeld naar de maan!
andere oplossing, brommertjes verkopen en ook fietsen leverde aardig wat op! na mijn 17de alleen maar met auto's gewerkt en heb al aardig wat gehad, ging vaak mis maar soms ook weer goed dat je weer geld aan overhou.
dus wat meer handel en als je wat geld over hebt zelf een las apparaat kopen en goed leren lassen dan krijg je het onder de knie!
ben zelf nu 21 en heb al 20 koetsen gelast! waarvan je ook geld overhou en nu 3 besteleenden heb en diverse andere zooi!
succes
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Gebruiker
- Contacteer:
- CVosje1994
- Gebruiker
Ben nu momenteel bezig met koets van het chassis af te halen.
Ik weet dat ik alle bouten op de bodemplaten moet losmaken maar die bouten met ringen er rond waar dienen die voor ( de bouten met ringen zitten onder de achterbank)
Niet dat dadelijk de tank onder uit valt ofzo
alvast bedankt voor reacties
Ik weet dat ik alle bouten op de bodemplaten moet losmaken maar die bouten met ringen er rond waar dienen die voor ( de bouten met ringen zitten onder de achterbank)
Niet dat dadelijk de tank onder uit valt ofzo
alvast bedankt voor reacties
Georges, de rode 2cv6 Club - nu Celeste Bleu
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- CVosje1994
- Gebruiker
- CVosje1994
- Gebruiker
Moet je even voorstellen; je bent lekker snel bezig en alles gaat er makkelijk af/ uit. Je probeert de koets los te schudden van het chassis en dan kom je erachter dat de vorige eigenaar geen tijd had om een fatsoenlijke bodemplaat er in te zetten en last er dus een plaat over heen. En je raadt het al ; onder die plaat zit nog een bout die los moet voordat je de koets van het chassis kan halen. Het was 13 u 45 en de winkels waren al dicht vanwege carnaval. Dus kon ik geen slijptol halen om die plaat los te slijpen om bij die bout te komen.
:evil:Kon ik dan alles opruimen omdat ik niet verder kon.
Dat was mijn dag vandaag
Hopen dat het morgen beter gaat.
P.S. Nog bedankt voor alle hulp
:evil:Kon ik dan alles opruimen omdat ik niet verder kon.
Dat was mijn dag vandaag
Hopen dat het morgen beter gaat.
P.S. Nog bedankt voor alle hulp
Georges, de rode 2cv6 Club - nu Celeste Bleu
- CVosje1994
- Gebruiker