aandrijfassen mehari 1975
@ak350
Gelukt !
Na het verwijderen van de hoezen en de vetnippel is de schaal en de trommel over de koppeling te schuiven. Dit is genoeg om in mijn geval de wielremcylinder te kunnen vervangen. De trommel kan er niet helemaal af omdat er te weinig ruimte is tussen de motor en het chassis. Dus de motorsteunen moeten los.
@spoteend
Het chassisnummer heb ik zo niet bij de hand. Ga ik komende dagen aflezen. De mehari heeft wel een vreemd kenteken: 77-47-XB
Volgens diverse nummerborden sites is de serie XB nooit uitgegeven. XA en XD stammen uit 1973. Op het kenteken staat 1975. Misschien kan het chassisnummer meer duidelijkheid scheppen.
Gelukt !
Na het verwijderen van de hoezen en de vetnippel is de schaal en de trommel over de koppeling te schuiven. Dit is genoeg om in mijn geval de wielremcylinder te kunnen vervangen. De trommel kan er niet helemaal af omdat er te weinig ruimte is tussen de motor en het chassis. Dus de motorsteunen moeten los.
@spoteend
Het chassisnummer heb ik zo niet bij de hand. Ga ik komende dagen aflezen. De mehari heeft wel een vreemd kenteken: 77-47-XB
Volgens diverse nummerborden sites is de serie XB nooit uitgegeven. XA en XD stammen uit 1973. Op het kenteken staat 1975. Misschien kan het chassisnummer meer duidelijkheid scheppen.