Pagina 2 van 2

Geplaatst: vr 29 apr, 2011 13:17
door Ramon
is het niet gewoon net als de aka400 400 kilo?!?

Geplaatst: vr 29 apr, 2011 13:58
door Joos
Dat is wat je mag laden, wagendynamica en remvermogen indachtig. Om met 15km/u over een veld te hobbelen kan je daar wel over. Hoever, dat weet je pas als het te laat is :wink:

Geplaatst: za 30 apr, 2011 21:11
door huub
dyane_maniac schreef:
supercees schreef:
huub schreef:mijn acamper weegt 1400 kilo rijklaar.
:shock: :shock: :shock:
inderdaad! is dat officieel? want volgens mij mag je er dan zelf niet meer in zitten
is officieel , het ding is zelfs als kampeerauto door de rdw gekeurd.
dat ging niet zonder slag of stoot ,dat lijkt me wel duidelijk.
bij dat soort gewicht wordt de acceleratie vrij marginaal , de remmen doen het nog verrassend goed. als je maar hard op het pedaal stampt.

Geplaatst: za 30 apr, 2011 23:58
door dyane_maniac
oh ik twijfel niet aan het kunnen van de aca, maar volgens mij is met dat gewicht het officiele max. laadvermogen wel zo'n beetje bereikt. wat volgens mij inhoud dat je (officieel) niet veel meer dan een pakje boter mee mag nemen

Geplaatst: zo 15 mei, 2011 12:15
door hobbes
Hierbij een foto van hoe m'n kruiwagen er nu bij staat. OP de foto staat de motorpomp op de tank en de sprinkler ( die een diameter van 21 meter heeft) van waterdruk voorziet. In ongeveer 7 minuten pompt ie de 500 liter uit de tank weg. Dan hobbel ik weer naar het kanaal waar ik hem weer volpomp.
Ik heb de bestuurdersdeur eruit gehaald want dan heb ik iets beter zicht als ik achteruit moet rijden. Ik rij namelijk tussen 2 rijen lage planten door

Geplaatst: zo 15 mei, 2011 12:15
door hobbes
foutje foto vergeten
Afbeelding

Geplaatst: zo 15 mei, 2011 14:06
door AZL57
je kunt een paar hulpveren monteren. ;-)