'Dolle' schroefjes

Hoe pak je nou zo'n reparatie van je voorruitstijl aan? Of van je dorpel, of van je driehoekje of nog weer ergens anders van.
schroef
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

dolle schroefjes

Bericht door schroef » do 30 jun, 2011 19:16

ie spiegelvoetjes van MCC hebben helaas hetzeflde probleem. Alleen de oude met sleufkopschroeven zijn goed

David
Heavy user
Heavy user

Bericht door David » vr 1 jul, 2011 12:26

Oh dan heb ik niet goed gekeken, ik verkeerde in de veronderstelling dat ze geen kruiskopjes hadden.

Greetz David :P

Tha_Duck
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Tha_Duck » vr 1 jul, 2011 15:30

Ik heb het opgelost door de bekleding van de deur te halen en een moertje + ringetje achter het gat te plakken met wat tape en toen voorzichtig met de schroef het moertje vinden :P
Eendrijder sinds 11/5/2011!

ejfrolich
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door ejfrolich » zo 9 okt, 2011 21:13

Tja herkenbaar allemaal.

Bij mijn nieuwe buitenspiegel (er zat er nog geen) hebben we boutjes van een oude spiegel gebruikt omdat die beter zijn. De nieuwe waren ook veel langer wat, naar ik begrijp, ook problemen geeft!
Wat betreft de deurpanelen. Hier zitten speciale dopjes in de deur met een soort vlindermoertje. Die gaan vaak stuk. Zo'n nieuw gevalletje hebben eendenboeren toch wel? De mijne in elk geval wel. Het is een soort bayonet bevestiging. Dus er in drukken en een kwart slag draaien.

Verder draai dingen niet vaster dan nodig is. Dat scheelt echt in doldraaien!
Ben herintreder! Mijn eerste auto was een eend, En we rijden weer in een blauwe Cub uit '86. Verder Honda CX500, Jawa 640

Plaats reactie