Association Deux Chevaux Vapeur Rouge
-
- Gebruiker
rode eend
Het kenteken van de rode eend die door de rivier ij IJsland rijdt is PY-37-YZ, en eigenlijk is er niet zoveel mis met een rode Eend. Dat veel mensen ze niet mooi vinden is persoonlijk. Zelf vindt ik rood wel mooi, maar ook wit en geel zijn favoriet.
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: rode eend
Gelukkig, zet mijn ex rode maar nu primaire gele er dan ook maar in.Twécévé schreef: Eenden die rood zijn geweest maar het niet meer zijn, zijn ook welkom. Die komen onder ' im memoriam'
NB-95-JP

Wordt wat mij betreft echter niet meer rood...

Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Geel, wat mij betreft één van de mooiste kleuren voor een 2cv/dyane. Combineert fantastisch met het zwart van de rubbers, wielen etc. Lichtblauw, oranje, ook mooi. Enige wat ik niet zo mooi vind is zwart en wit. Officieel ook geen kleuren natuurlijk.
Dat rood in opspraak is komt volgens mij omdat de helft van de te koop eenden rood is en dus weinig origineel. Maar wel geliefd geweest blijkbaar.
Dat rood in opspraak is komt volgens mij omdat de helft van de te koop eenden rood is en dus weinig origineel. Maar wel geliefd geweest blijkbaar.
- CVosje1994
- Gebruiker
-
- Moderator
Kijk, als voorzitter van het genootschap voor rode eenden rijd ik momenteel hier in rond:

En om eerlijk te zijn; wat een fantastische kleur!!!! En is het is Special en dat vind ik, na al 10 jaar tegen Clubdashboard te hebben aangekeken, erg leuk. Dat summiere past wel bij een eend. Alleen een beetje een eng stuur om tussen je ribben te krijgen.

En om eerlijk te zijn; wat een fantastische kleur!!!! En is het is Special en dat vind ik, na al 10 jaar tegen Clubdashboard te hebben aangekeken, erg leuk. Dat summiere past wel bij een eend. Alleen een beetje een eng stuur om tussen je ribben te krijgen.
Association Deux Chevaux Vapeur Rouge
Inmiddels dikke 8 jaar verder. Google site is in die tijd aangepast en dus bleek de link van de site niet te werken en Picassa foto’s van google bleek ook niet meer te bestaan. Site/links bijgewerkt en poos lopen zoeken hoe het kwam dat site niet openbaar was voor iedereen. Probleem gevonden.
Dus.... onderstaande link werkt weer. Iedereen weer door het dolle heen natuurlijk.
Dus.... onderstaande link werkt weer. Iedereen weer door het dolle heen natuurlijk.
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: Association Deux Chevaux Vapeur Rouge
Niet iedereen. Ik heb een gele.
Schultenbräu das ist mein Bier !
Re: Association Deux Chevaux Vapeur Rouge
Zie je, slechts het hebben van een rode eend brengt vreugde.