Olielekkage bij nokkenas.
We noemen het olievulpijp, maar olie bijvullen is slechts de nevenfunctie. Eigenlijk is het de drukregelaar van je motor, zeer belangrijk, er zitten 2 rubber membramen in. Kijk maar eens op de site van burton, zij verkopen een revisiesetje en daar kun je ook gied zien wat er allemaal in zit. Echt waar het ziet er niet zo uit, maar het is een van de belangrijkste onderdelen van je motor.
Ja.. dat zit ik inderdaad net te lezen.. maar goed .. een revisiesetje kost nog al snel 54 euro of zoiets zag ik.schermer schreef:Er zijn ook revisiesetjes te koop voor je olievulpijp. Is de helft goedkoper en het schijnt uitstekend te werken, in ieder geval stukken beter dan een slechte immitatie. (er zijn ook goede, maar daar betaal je ook voor)
Ik heb er net even ander topic voor aangemaakt.
Nou dat valt wel mee.Geert schreef:Dan kun je lang wachten, want die is hier niet meer aktief !Dirk85 schreef:een oud topic. Maar ik ben benieuwd hoe de topicstarter dit heeft opgelost. Ik heb nu namelijk hetzelfde probleem.
Ben nog immer actief......
Ik heb de "dure" olievulpijp vervangen door een andere conventionele.
Die werkt perfect.
In een ander topic, bij motorrevisie heb ik er iets over geschreven.....
haha.. ik door eentje van Eendenspul.nl en werkt ook super! Geen olielekkage meer! Ik ben tevreden!David schreef:Nou dat valt wel mee.Geert schreef:Dan kun je lang wachten, want die is hier niet meer aktief !Dirk85 schreef:een oud topic. Maar ik ben benieuwd hoe de topicstarter dit heeft opgelost. Ik heb nu namelijk hetzelfde probleem.
Ben nog immer actief......
Ik heb de "dure" olievulpijp vervangen door een andere conventionele.
Die werkt perfect.
In een ander topic, bij motorrevisie heb ik er iets over geschreven.....