gedaan:
kleppendeksel pakking 2 x
luchtfilter
bobine
gasveertje
gele duplotjes
bougies
v riem
olie filter
bougie kabeltjes
warmte lucht slang 2x
lucht afvoer slang 2x
contact punten
condensator
interieur netjes
radio ingeboud
dikke tupperware tuning boxjes
nieuwe olie
schijven en blokken
aandrijfas hoezen allemaal
kleppen gesteld
wat nog doen:
laswerk dorpel rechts
laswerk voet plaatje rechts
laswerk voet plaatje links
nog een keer goed de remmen ontluchten
fusee pennen links en rechts
laswerk word uitbesteed aan een maatje met een brug en lekkere mig.
die kan beter lassen dan ik zelf en ruimte op me werk is der de laatste tijd niet zo veel.
fussee pennen zitten geperst dus ben bang dat ik heb daarvoor helaas ook een eenden specialist moet zoeken, aangezien wij alleen maar een vaste pers hebben.
helaas ook wel wat vervelender nieuws.
hij lekte toch wel olie en daar maar is beter naar gaan kijken.
alles schoongemaakt en bekeken.
blijkt ze over haar brilrubbers bij de stoterstangetjes hard te lekken.
dus vandaag maar weer in en uitlaat spruitstuk gedemonteerd.
hoop dat ik voor dinsdag onderdelen heb dan kan de koppen er af en de nieuwe rubbers der in.
ook voor de rallye een niet zo geweldige update.
maand geleden de distributie maar eens een beurt gegeven.
nieuwe riem, spanrol en waterpomp.
sinds dat moment maakt die een dood lager geluid.
het lijkt van de waterpomp te komen maar ja die is nieuw dus lijkt me sterk.
ik doe iedere week wel een disti dus montage fout lijkt me niet (kan altijd gebeuren maar goed).
naarmate hij warmer word word het geluid hoorbaar in de auto.
het is niet hard maar het is er wel.
als ik een leek mee zou nemen zou die het nooit opmerken.
het is dus geen extreem geluid.
maak me der ongerust over en wil het opgelost hebben.
