Bezoek aan Conservatoire Citroën vrij. 13 januari 2012
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
we hadden een tolk bij waar je beroep op kon doen maar ze ratelde inderdaad gewoon af wat ze in haar boek had .
op enkele vragen die wij dan stelde kon ze niet echt antwoorden waarvan we blij waren dat we de man in de overall konden aanspreken hehehe
echt blij dat ik er een keer geweest was .
volgende keer kunnen we de fabriek bezoeken dit alleen mogelijk in de ochtend .
op enkele vragen die wij dan stelde kon ze niet echt antwoorden waarvan we blij waren dat we de man in de overall konden aanspreken hehehe
echt blij dat ik er een keer geweest was .
volgende keer kunnen we de fabriek bezoeken dit alleen mogelijk in de ochtend .
see you when you see me
-
- Veelvuldig poster
Het was erg gaaf om eindelijk eens binnen te raken.
Hierbij wat foto's

Ik heb natuurlijk nog veel meer foto's gemaakt. We vonden het een hele happaning om al die verschillende modellen en prototypes te zien. Ik vond het ook leuk om die halftracks te zien waarmee ze letterlijk de wereld mee over zijn geweest.
Hierbij wat foto's

Ik heb natuurlijk nog veel meer foto's gemaakt. We vonden het een hele happaning om al die verschillende modellen en prototypes te zien. Ik vond het ook leuk om die halftracks te zien waarmee ze letterlijk de wereld mee over zijn geweest.
met eendige groeten,
-
- Veelvuldig poster
Wij zijn gistermiddag ook goed en wel uit frankrijk teruggekeerd na een geweldig bezoek aan het Conservatoir en Parijs!
Mooi om al die nieuwe en vaak nooit eerder uitgebrachte auto's een keer in het echt te aanschouwen
Helemaal geslaagd en blij dat het bezoek uiteindelijk toch gelukt is
Mooi om al die nieuwe en vaak nooit eerder uitgebrachte auto's een keer in het echt te aanschouwen

Helemaal geslaagd en blij dat het bezoek uiteindelijk toch gelukt is

Citroén rolls better than a Rolls!
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Allereerst: Bull Frog Bleu, hartelijk dank voor het organiseren! Vrijdagmiddag was je eerder weg dan ik, dus toen had ik die gelegenheid nog niet.
Conservatoire is een must voor elke Citroën-liefhebber. Ik ben echt heel blij om er een keer geweest te zijn! Ik zet nog wel wat foto's online. Voor de liefhebbers: ze staan al wel op fb
Na het Conservatoire bezoek zijn wij doorgereden naar hartje Parijs, waar we een hotel hadden met uitzicht op het Centre Pompidou. Daar zijn we tot zondag gebleven.
Conservatoire is een must voor elke Citroën-liefhebber. Ik ben echt heel blij om er een keer geweest te zijn! Ik zet nog wel wat foto's online. Voor de liefhebbers: ze staan al wel op fb

Na het Conservatoire bezoek zijn wij doorgereden naar hartje Parijs, waar we een hotel hadden met uitzicht op het Centre Pompidou. Daar zijn we tot zondag gebleven.
-
- Veelvuldig poster
Graag gedaan
Wij waren dacht ik een van de laatsten die vertrokken bij het Conservatoir...misschien zat ik nog ergens verscholen achter een prototype
Leuk dat jullie Parijs ook nog even hebben aangedaan. Waren genoeg Nederlanders maar heb jullie niet meer gespot. Wij zaten vlakbij de Eifeltoren in een hotel.
Foto's post ik binnenkort.

Wij waren dacht ik een van de laatsten die vertrokken bij het Conservatoir...misschien zat ik nog ergens verscholen achter een prototype

Leuk dat jullie Parijs ook nog even hebben aangedaan. Waren genoeg Nederlanders maar heb jullie niet meer gespot. Wij zaten vlakbij de Eifeltoren in een hotel.
Foto's post ik binnenkort.
Citroén rolls better than a Rolls!
-
- Gebruiker
-
- Veelvuldig poster
-
- Gebruiker