24 maart: A-Markt Gemert
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: 24 maart: A-Markt Gemert
Ik hoop de Aca dan weer rijdend te hebben... 

[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
- dezilverlinde
- Regelmatige poster
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Zoals elk jaar ga ik ook. Om van mijn ouwe meuk af te komen
Het viel me echter op dat ik dit keer geen aankondiging in mijn mailbox kreeg. Daar stond altijd in dat als je een tafel binnen wilde je vóór 1 maart je moest melden.
Nou ben ik dit jaar van plan buiten te gaan staan dus dat is geen probleem, maar ik vroeg me af wat er veranderd is bij de EEEC. Is het voortaan alleen voor leden ofzo?

Het viel me echter op dat ik dit keer geen aankondiging in mijn mailbox kreeg. Daar stond altijd in dat als je een tafel binnen wilde je vóór 1 maart je moest melden.
Nou ben ik dit jaar van plan buiten te gaan staan dus dat is geen probleem, maar ik vroeg me af wat er veranderd is bij de EEEC. Is het voortaan alleen voor leden ofzo?

A-type rijder sinds 1980.
Méhari 1977, HY 1967, dagelijks vervoer: Acadiane 1983 en een Berlingo Multispace 1.6 benzine.
Méhari 1977, HY 1967, dagelijks vervoer: Acadiane 1983 en een Berlingo Multispace 1.6 benzine.
Daar heb je natuurlijk gelijk in maar ik dacht dat er hier ook wel mensen waren die er iets over wisten.Punky schreef:Voor die vraag kun je het beste Thijs Koolen even mailen.
Inderdaad deed Thijs Kolen het altijd, maar vlgs de website van de EEEC is nu Peter van Deukeren de verantwoordelijke.
Misschien heeft deze wisseling er ook wel iets mee te maken.
Ik ga ze beiden maar ff mailen.
Beiden gemailt maar het adres wat ik van Tijs (het is zonder 'h') heb blijkt vervallen. Ff afwachten wat Peter antwoord.SPOTeend schreef:Daar heb je natuurlijk gelijk in maar ik dacht dat er hier ook wel mensen waren die er iets over wisten.Punky schreef:Voor die vraag kun je het beste Thijs Koolen even mailen.
Inderdaad deed Thijs Kolen het altijd, maar vlgs de website van de EEEC is nu Peter van Deukeren de verantwoordelijke.
Misschien heeft deze wisseling er ook wel iets mee te maken.
Ik ga ze beiden maar ff mailen.