Zonneklep / pet
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dacht ik ook al. Ik denk dat de klem van een oude imperial af komt. Het plexiglas is wel ergens te koop en als je het niet op kleur kunt kopen dan kun je er een folie tegen (laten) plakken. Maar waar haal je de strip vandaan waar het plexiglas tegen aan geschroefd zit? Ik ben zelf namelijk nog op zoek naar een windscherm voor boven de voorruit (zie ander topic). Deze zijn moeilijk te verkrijgen, duur en ik wil wel een kleur die een beetje bij mijn gele eend past (een groene b.v.). Ik heb er al vaker over gedacht er een zelf te maken maar zoek nog dat profiel waar de plexiglas plaat tegen geschroefd is.Punky schreef:Ziet er uit als een erg net staaltje huisvlijt.
-
- Veelvuldig poster
-
- Contacteer:
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Waar is die te koop?
Edit: Het is een caravan rail en schijnt bij elke caravan handel te koop te zijn.
http://www.vdb.nl/index.php?option=com_ ... &Itemid=53
Edit: Het is een caravan rail en schijnt bij elke caravan handel te koop te zijn.
http://www.vdb.nl/index.php?option=com_ ... &Itemid=53
-
- Contacteer:
Ik heb jarenlang met zo'n klep gereden maar uiteindelijk toch weggehaald omdat de spleet tussen voorruitframe en het profiel zoveel geruis veroorzaakte. Dat vond ik enorm vermoeiend.
Het lijkt mij een perfect profiel, maar eigenlijk zou je nog een rubberflap moeten hebben die de spleet afdicht tussen auto en klep ter voorkoming van het enorme windgeruis.
Die kan ook aan de auto vastzitten die hoeft niet aan de zonneklep.
Het lijkt mij een perfect profiel, maar eigenlijk zou je nog een rubberflap moeten hebben die de spleet afdicht tussen auto en klep ter voorkoming van het enorme windgeruis.
Die kan ook aan de auto vastzitten die hoeft niet aan de zonneklep.