bestellen via internet

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » di 20 nov, 2012 19:48

Om te beginnen weer een lekkere toon!!! Mag wel iets minder lijkt me.:evil:

Maar het gaat me niet om hetgeen aangeboden wordt, het gaat erom dat er bedrijven beoordeeld gaan worden op hun handelen (in dit geval levering). Dat is net de reden waarom de reclameregel is.
Ik laat zelfs regelmatig "reclame-uitingen" over moeilijk verkrijgbare onderdelen staan en doe daar dus NIET moeilijk over.
Geloof me zie het liever ook anders, maar dit heeft punt heeft in het verleden een frans forum de kop gekost met rechtzaken aan toe en soortgelijke situaties ons diverse moeizame telefoongesprekken en mailverkeer met gedupeerde van beide zijde. Maar dat zien jullie niet op het forum terug. Daarom is het ook zo makkelijk om tegen de regel aan te schoppen. Geloof me we hebben ze niet zonder reden bedacht.

Inderdaad 123 en DG-ignition laten we vaak staan, net als BCC uitlaatklemmen. Het is ook moeilijk om daar een lijn te trekken. Daarnaast somt Ducksen zo al 5 bedrijven op die polyester stukken maken, dus zo zeldzaam zijn ze ook weer niet.
En wil je reclame maken voor je ontsteking dan verwijs ik je graag door naar het kopje websitepromotie.

Voor de volledigheid. Iedereen is hiermee akkoord gegaan bij de registratie op dit forum!!!

http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=3057
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

inmijneendje
Moderator
Contacteer:

Bericht door inmijneendje » di 20 nov, 2012 21:05

LPGo schreef:
Punky schreef:Je begint wel veel bedrijfsnamen op te sommen. Houdt je rekening met de voorwaarden van dit forum. ;-)
Punky waarom zou je geen reklame mogen maken voor iets dat maar door 1 iemand gemaakt wordt???? Of ken je nog 10 bedrijven die dit maken??? Je kunt wel stoer blijven doen omdat je moderator bent en tot op bepaalde hoogte is dit ook goed maar je kunt ook doorschieten....
Op tv en radio zie ik elkedag reklame dus ik denk dat een gezond iemand hier wel doorheen prikt... Het is al moeilijk genoeg om onderdelen voor ons\ze a types te vinden, dus ik denk dat er iedereen mee geholpen is/wordt......
je zult het wel niet met me eens zijn..........

Trouwens ik maak zelf een elecgronische ontsteking voor A types die je per computer kunt tunen 1-2-Spark, nou als dat geen reklame is.....

Hoe vaak wordt hier niet 123 ontsteking vermeld????? en is dat dan geen reklame????
Dit heeft niets met stoer te maken, lees de voorwaarden van het forum en begrijp waarom dit nodig is.

Tom Duckpower
Moderator
Contacteer:

Bericht door Tom Duckpower » wo 21 nov, 2012 08:31

Slotje.. Nieuwe topics met eenzelfde onderwerp gaan de prullenbak in..

Heb je vragen over een van deze bedrijven en hun service dan mag dat via een PB naar Ducksen..
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black

Gesloten