Pagina 2 van 2

Geplaatst: di 5 feb, 2013 20:07
door Thijs
Hoho!

Opnieuw bellen! En net zo lang doorvragen totdat je wordt doorverbonden naar je dichtstbijzijnde vestiging en KEURMEESTER!

De technische helpdesk heeft totaal geen verstand van zaken!

Geloof niks van wat ze je daar op je mouw spelden.

De keurmeester is de enige die weet hoe het wel zit.

Dit heb ik uit meerdere persoonlijke ervaringen opgedaan.

Doorvragen tot de keurmeester.

Dat foto-gedoe heeft geen nut. Ze komen gewoon bij je aan huis. Zorg dan wel dat je zo veel mogelijk info bij de hand hebt.


Off topic voorbeeldje:
Bij de technische helpdesk hielden ze bij hoog en bij laag vol dat een caravan een zelfdragende carrosserie heeft en onmogelijk omgebouwd kon worden tot aanhanger.
Jaja.......

Afbeelding

Nou, dan heb ik toch iets bijzonders gemaakt.....en laten keuren bij de RDW!

Geplaatst: di 5 feb, 2013 22:41
door melloyello
Juist. Caravan zelfdragende carrosserie. Dissel vast aan de gasbak?

Ik ga morgen weer bellen.

Geplaatst: wo 13 feb, 2013 10:16
door melloyello
Na weer bellen kwam ik niet verder dan de technische helpdesk. Daar zeiden ze mij dat een keuring aan huis niet eenvoudig was en dat ik maar een uitgebreide mail moest maken met alle relevante gegevens. Ik ben een aardige jongen en geef ze het voordeel van de twijfel. Mail gemaakt, alle zaken van de auto omschreven en vervolgens een mail terug gehad met tekst rechtstreeks gekopieerd van de website. Dat schiet echt niet op.

Vandaag nog maar weer gebeld, weer de technische helpdesk, maar nu een echt mens! Eentje die het snapt! Doorverbonden met Amsterdam en morgen word ik teruggebeld voor een afspraak, want de dame in kwestie die de afspraken maakt had een vrije dag (moet ook kunnen). Nog even rechtstreeks een mail met alle gegevens naar Amsterdam gestuurd zodat ze zich al geestelijk kunnen voorbereiden....
Wordt vervolgd.

Geplaatst: do 14 feb, 2013 12:56
door melloyello
Maandagmiddag a.s. gaat het gebeuren. Schouwing aan huis.

Geplaatst: do 14 feb, 2013 18:29
door Boudewijn
Succes.

Geplaatst: do 14 feb, 2013 23:01
door Thijs
Maandagmiddag a.s. gaat het gebeuren. Schouwing aan huis.

Zie je wel dat het mogelijk is? :D

Nooit op de technische helpdesk af gaan.....

Geplaatst: ma 18 feb, 2013 15:49
door melloyello
Zojuist bezoek gehad van de rdw, verhaal is gecontroleerd, eend bekeken en als ik klaar ben, is een kenteken geen probleem. Alleen moet ik de onderliggende stukken van hoe oud de auto is (site van Jeroen Cats) en een aankoopnota (hoe ik daar aankom mag ik zelf invullen) overleggen.

Ik ben dus op zoek naar Bart Boele, de vorige eigenaar van de azu.
Is Bart nog actief in de eenden?

Geplaatst: ma 18 feb, 2013 19:13
door brammie
volgens mij staat er in het 2pktje van afgelopen week een stuk van bart
dus ik denk het wel :wink:

Geplaatst: ma 18 feb, 2013 19:18
door melloyello
Heb een halfuurtje geleden een mailvan Bart gehad via de oude azumeel groep.

Geplaatst: ma 18 feb, 2013 22:01
door marcopr
Gaat goed. Prettig te horen.

Geplaatst: ma 18 feb, 2013 22:31
door Thijs
De wegen van de RDW zijn ondoorgrondelijk....
Die technische helpdesk kunnen ze beter schrappen.

:shock:

Eigenlijk is het gewoon schandalig dat je eerst wordt afgescheept en dat er gewoon wel mogelijkheden zijn....