(maar zonder gekheid, 't lijkt mij wel hardstikke lekker en gezellig. Als mijn bezoek aan waggel definitief is en de financiën laten het tegen die tijd toe doe ik mee!)
Toch is dat zo te vinden op de website van de CCNL. www.citroenclubnederland.nl.LPGo schreef:Wie kan mij vertellen wat de kosten zijn als ik naar de Waggelmeeting kom....
1) als dagjesmens; dus zonder tent van s'morgens tot s'avonds
2) en als ik kampeer...
Zit nu al 2 uur te zoeken en kan niets vinden op dit gebied......
Hoe werkt dat dan, als lid betaal je minder én krijg je clubkorting?TOEGANGSPRIJZEN VOOR 5 DAGEN WAGGELPLEZIER:
CCNL-LID € 55,- PER AUTO. MET CLUBKORTING DUS MAAR € 50,-
NIET LEDEN € 65,- PER AUTO
Denk je dat of weet je dat zeker? Dat maakt nogal een verschil..Dyane schreef: Of het goedkoper is als je een dag blijft weet ik niet. Wel als je pas zaterdag komt denk ik.
Ruud zit in de organisatie van Waggel. Dus hij zal hier wel het antwoord op weten.Punky schreef:Bij elke meeting die ik bezocht heb, betaal je altijd per auto en niet per persoon. Dus in het geval van deze Waggel zal dat ook het geval zijn.
Wat betreft de clubkorting, die kent de CCNL ook al zolang ik lid ben. Je krijgt 3x 5 euro korting per bezochte meeting.
Of de organisatie deze keer uitzonderingen op de regel maakt, kan iemand van de organisatie misschien zeggen. Misschien dat Jeroen of Ruud hier meer over weten?
Punky schreef:Wat betreft de BBQ. De volgende mensen hebben zich officieel opgegeven. Zij zullen een deze dagen een mail ontvangen om de financiele kant te regelen.
Staat je naam dus nog niet in het lijstje en hoort deze er wel te staan, mail dan even naar: punky@2cv.nl
Spookeend Sr en Spookeend Jr
Petert v G
Tom Duckpower en Moon 013
Vanveller en Jobe
Anne
Punky en Ismay
En nog een stel belgen.
joe_catchou and the famely stone
en Stoffel (2cv_rougeke)