Ik moest 24,99 betalen voor de grijze versie, en dan bestel ik er nog per ongeluk 2 ook ... :s
Leuk dat hij bijna mag rijden. Dat wordt genieten

Da's dan inclusief chassis vervangen en remrevisie en achterbandjes?meerijdertje1996 schreef:ivm met tijd en geldgedoe heeft mijn moeder gezegd dat Charlie klaargemaakt wordt voor de apk door eerder genoemden. helaas kan ik dus niet het grote werk doen,
haha ik moet de kosten later afbetalen hoor, ze schiet het alleen voor.deusjevo schreef:Da's dan inclusief chassis vervangen en remrevisie en achterbandjes?meerijdertje1996 schreef:ivm met tijd en geldgedoe heeft mijn moeder gezegd dat Charlie klaargemaakt wordt voor de apk door eerder genoemden. helaas kan ik dus niet het grote werk doen,
Aardige moeder heb je dan.....
Het is wel lullig. Van de oude was de chroom helemaal versleten, hij was echt lelijk. Kijk nog maar eens goed.azuiper schreef:wil niet lullig doen, maarreeeh .... ik zie geen verschil tussen de oude en de nieuwe grill ... ??
Toch niet wegggegooid, met een likje verf kon je er helemaal iets persoonlijks van maken.meerijdertje1996 schreef:de oude was de chroom helemaal versleten, hij was echt lelijk.