Inderdaad 2017 Portugal en 2015 te Polen .daniël schreef:Wat ik heb begrepen wordt 2017 PortugalAnne schreef:
weet iemand welk land mag organiseren in 2017?
Wereld meeting 2cv Spanje 2013
-
- Heavy user
spanje is leuk!!! mooi!!! en heel lekker!!! aan de kust.... hahaha
ik snap ook echt de loacatie niet, bovendien was er weinig qua racerij .
mijn voorkeur zou uitgaan naar ergens tussen valencia en alicante tussen de sinasappel velden vlakbij de zee.
de catering was echt leuk, er lagen 2 worsten op de bbq maar er stonden wel 40 man te wachten, de dames achter de bar snapten er geen drol van en sloegen helemaal dicht, vol gooien die grill die eendrijders eten alles als het maar aangboden word!
ik stond in de paddock geparkeerd en had een lekker warme douche. heerlijk!
de organisatie was goed maar iets te overdreven waardoor er mensen aanwezig waren zonder kennis van hoe en wat. niemand wist eigenlijk wat er te doen was, ook in hun eigen taal niet!
niet zo heel gek dat het zo slecht gaat met de spaanse economie..
er zou zo veel meer uit te halen zijn, ook qua promotie voor spanje, maargoed welke hollander gaat er nou op vakantie in alcaniz, is geen bal te doen.
dus kom allemaal maar naar ibiza lol
ramon
ik snap ook echt de loacatie niet, bovendien was er weinig qua racerij .
mijn voorkeur zou uitgaan naar ergens tussen valencia en alicante tussen de sinasappel velden vlakbij de zee.
de catering was echt leuk, er lagen 2 worsten op de bbq maar er stonden wel 40 man te wachten, de dames achter de bar snapten er geen drol van en sloegen helemaal dicht, vol gooien die grill die eendrijders eten alles als het maar aangboden word!
ik stond in de paddock geparkeerd en had een lekker warme douche. heerlijk!
de organisatie was goed maar iets te overdreven waardoor er mensen aanwezig waren zonder kennis van hoe en wat. niemand wist eigenlijk wat er te doen was, ook in hun eigen taal niet!
niet zo heel gek dat het zo slecht gaat met de spaanse economie..
er zou zo veel meer uit te halen zijn, ook qua promotie voor spanje, maargoed welke hollander gaat er nou op vakantie in alcaniz, is geen bal te doen.
dus kom allemaal maar naar ibiza lol
ramon
-
- Beginner
- Contacteer:
Ik heb begrepen dat ingeit schreef:Inderdaad 2017 Portugal en 2015 te Polen .daniël schreef:Wat ik heb begrepen wordt 2017 PortugalAnne schreef:
weet iemand welk land mag organiseren in 2017?
2017 Portugal
2019 Slovenië
2021 Zwitserland.
Als ik de verhalen zo lees ben ik blij dat wij thuis gebleven zijn.
- André Post
- Heavy user
Nou, ik heb er geen spijt van er naar toe geweest te zijn.
Als de reisgenoot niet ziek geworden was had ik het wel tot zondag volgehouden.
Bovendien best een mooie trip door Frankrijk en een stukje Spanje.
8 dagen rijden, 3750 km voor 3 nachtjes Spanje
Als de reisgenoot niet ziek geworden was had ik het wel tot zondag volgehouden.
Bovendien best een mooie trip door Frankrijk en een stukje Spanje.
8 dagen rijden, 3750 km voor 3 nachtjes Spanje
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
-
- Veelvuldig poster
Enkele foto linken gevonden op http://www.doscaballos.org/forums.html
https://picasaweb.google.com/1136658825 ... lcaniz2013
http://acw1.citroen.com/2cv/#01_08_t
https://picasaweb.google.com/1136658825 ... lcaniz2013
http://acw1.citroen.com/2cv/#01_08_t
-
- Beginner
- Contacteer:
Spaanse 2cv meeting
Heb een hoop lol gehad. Was super in spanje. De omgeving had veel weg van een oude western. Het terein was een mooie parkeerplaats en de feesttent stond tussen het beton op asfalt. Bier bestellen ging heel goed. Alles wat je bestelde werd vertaald in bier. Ook de informatie voorziening was heel goed. Nog nooit zo veel humor gehad met de verkregen info.
Maar het sanitair was perfect. Dat is ook het belangrijkste. Op een meeting niet te veel lol maken. Want we hadden goed sanitair.
Het inschrijven ging heel snel. er waren er ongeveer 100 voertuigen rond 6 uur. Dat duurde 30 a 45 min. Het ophalen van de tasjes was heel leuk. Dat was bekend gemaakt via de mede eendrijders.
Later op de avond kon je patat uit de microgolf halen.
Conclusie. het sanitair was perfect. De perfecte meeting. Volgende keer nemen we een WC eend mee.
Maar ik heb zeker geen spijt gehad daar geweest te zijn. Leuk om een keer te camperen op een parkeerplaats bij 40 graden en hoger. Het meer vlakbij was heel mooi en super lekker.
Maar het sanitair was perfect. Dat is ook het belangrijkste. Op een meeting niet te veel lol maken. Want we hadden goed sanitair.
Het inschrijven ging heel snel. er waren er ongeveer 100 voertuigen rond 6 uur. Dat duurde 30 a 45 min. Het ophalen van de tasjes was heel leuk. Dat was bekend gemaakt via de mede eendrijders.
Later op de avond kon je patat uit de microgolf halen.
Conclusie. het sanitair was perfect. De perfecte meeting. Volgende keer nemen we een WC eend mee.
Maar ik heb zeker geen spijt gehad daar geweest te zijn. Leuk om een keer te camperen op een parkeerplaats bij 40 graden en hoger. Het meer vlakbij was heel mooi en super lekker.
Toe aan een leuk Eendenfeest.
-
- Veelvuldig poster
Ik heb een prima tijd gehad op de meeting. Het enige dat echt niet goed was was de informatievoorziening. De organisatie had een paar handicaps; de club heeft niet zo veel leden, ze moesten met relatief weinig mensen veel doen, ze mochten pas op maandag (!) het terrein op om te gaan opbouwen, als ik het goed begrepen heb zijn ze in de steek gelaten door de leverancier van de boekjes waardoor op dinsdag de welkomstassen er gewoon nog niet waren (maar dat weet ik niet zeker).
Beschutting; zelf regelen, sanitair; in orde, eten en drinken; goed (wel duur maar dat zijn we op de wereldmeetings langzamerhand helaas gewend), entertainment; bij vlagen goed, vriendelijkheid en bereidwilligheid vrijwilligers; geweldig, communicatie, uitermatig....
Voor mij is het belangrijkste van de wereldmeetings het treffen van vrienden uit de hele wereld. Dat laatste is helemaal gelukt, ik heb een geweldige week gehad, lekker rustig aan, veeeel water drinken en weer uitzweten .
Vooraf lekker passen gereden in de pyrineeën, de rit van de pyrineeën naar de meeting leek wel een western, nog nooit door zo'n landschap gereden.
Beschutting; zelf regelen, sanitair; in orde, eten en drinken; goed (wel duur maar dat zijn we op de wereldmeetings langzamerhand helaas gewend), entertainment; bij vlagen goed, vriendelijkheid en bereidwilligheid vrijwilligers; geweldig, communicatie, uitermatig....
Voor mij is het belangrijkste van de wereldmeetings het treffen van vrienden uit de hele wereld. Dat laatste is helemaal gelukt, ik heb een geweldige week gehad, lekker rustig aan, veeeel water drinken en weer uitzweten .
Vooraf lekker passen gereden in de pyrineeën, de rit van de pyrineeën naar de meeting leek wel een western, nog nooit door zo'n landschap gereden.
- André Post
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
-
- Beginner
- Contacteer:
Wereld meeting 2cv
Helemaal mee eens. Het is leuk om met je 2cv vrienden lekker te feesten. Sanitair en alles daaromheen is bijzaak. Heb veel lol kunnen maken met oude bekenden. Zoals bij de meeste meetings.
Maar het oog wil ook wat. En als je een fles water gaat bestellen krijg je bier. Helaas geen nieuwe mensen kunnen ontmoeten. De meeste bekende waren er niet.
Wijn uit spanje. Dat was echt zeer slecht. We zitten er zelfs naast. Spanje heeft heerlijke wijn. Maar die kwam uit plastic waterkan met een sticker wijn. Witte wijn niet aanwezig.
Ik heb geen slechte tijd gehad. Maar het was wel ver rijden om te feesten tussen het beton en het asfalt.
Humor = geen informatie en er was een taal. Spaans Spaans Spaans. Dat geeft opening om je eigen weg te vinden.. Is ook leuk.
Spaans eten, Niet gezien. Ook dat was niet al te best.
De organisatie. Dat was wat ik heb begrepen Motorland zelf. Hoe het exact zit is mij een raadsel. Ik hoorde de meest wilde geruchten. vijf club ????? enz.
De hele meeting was wel in goede handen bij Motorland. Daar zijn geen klachten over. Een dikke pluim. Maar ik had toch liever sinaasappelbomen gezien. Spanje is vrij groot. En als dit het enige terein was wat Spanje heeft dan heb ik een ?.
Maar het oog wil ook wat. En als je een fles water gaat bestellen krijg je bier. Helaas geen nieuwe mensen kunnen ontmoeten. De meeste bekende waren er niet.
Wijn uit spanje. Dat was echt zeer slecht. We zitten er zelfs naast. Spanje heeft heerlijke wijn. Maar die kwam uit plastic waterkan met een sticker wijn. Witte wijn niet aanwezig.
Ik heb geen slechte tijd gehad. Maar het was wel ver rijden om te feesten tussen het beton en het asfalt.
Humor = geen informatie en er was een taal. Spaans Spaans Spaans. Dat geeft opening om je eigen weg te vinden.. Is ook leuk.
Spaans eten, Niet gezien. Ook dat was niet al te best.
De organisatie. Dat was wat ik heb begrepen Motorland zelf. Hoe het exact zit is mij een raadsel. Ik hoorde de meest wilde geruchten. vijf club ????? enz.
De hele meeting was wel in goede handen bij Motorland. Daar zijn geen klachten over. Een dikke pluim. Maar ik had toch liever sinaasappelbomen gezien. Spanje is vrij groot. En als dit het enige terein was wat Spanje heeft dan heb ik een ?.
Toe aan een leuk Eendenfeest.
Mijn schoonmoeder heeft na lang zoeken iemand gevonden die engels sprak. Die wist te vertellen dat ze het met 50 man organiseerden. Er zij meerdere clubs in spanje, die allemaalneen terrein mochten voorstellen. Toen uiteindelijk dit terrein werd gekozen, schijnen de meeste clubs uit de organisatie te zijn gestapt, omdat ze het niet met het terrein eens waren.
- André Post
- Heavy user
Bij de bar heb ik steeds kunnen krijgen wat ik wilde en dat was wat anders dan bier.
Dus daar geen klachten over.
Het terrein was duidelijk groot genoeg zij het niet erg aantrekkelijk.
Ondergrond was ben ik bang ook niet erg goed voor het grondzeil van mijn nieuwe tentjes.
Ook apart, tijdens de inschrijving 'smiddags, was op gegeven moment nog maar 1 vrouw daarmee bezig, de stress had volgens mij al aardig toegeslagen bij die mensen.
Dus daar geen klachten over.
Het terrein was duidelijk groot genoeg zij het niet erg aantrekkelijk.
Ondergrond was ben ik bang ook niet erg goed voor het grondzeil van mijn nieuwe tentjes.
Ook apart, tijdens de inschrijving 'smiddags, was op gegeven moment nog maar 1 vrouw daarmee bezig, de stress had volgens mij al aardig toegeslagen bij die mensen.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,