Ik heb een prima tijd gehad op de meeting. Het enige dat echt niet goed was was de informatievoorziening. De organisatie had een paar handicaps; de club heeft niet zo veel leden, ze moesten met relatief weinig mensen veel doen, ze mochten pas op maandag (!) het terrein op om te gaan opbouwen, als ik het goed begrepen heb zijn ze in de steek gelaten door de leverancier van de boekjes waardoor op dinsdag de welkomstassen er gewoon nog niet waren (maar dat weet ik niet zeker).
Beschutting; zelf regelen, sanitair; in orde, eten en drinken; goed (wel duur maar dat zijn we op de wereldmeetings langzamerhand helaas gewend), entertainment; bij vlagen goed, vriendelijkheid en bereidwilligheid vrijwilligers; geweldig, communicatie, uitermatig....
Voor mij is het belangrijkste van de wereldmeetings het treffen van vrienden uit de hele wereld. Dat laatste is helemaal gelukt, ik heb een geweldige week gehad, lekker rustig aan, veeeel water drinken en weer uitzweten

.
Vooraf lekker passen gereden in de pyrineeën, de rit van de pyrineeën naar de meeting leek wel een western, nog nooit door zo'n landschap gereden.