Eigenaar gezocht van Rode 2cv NF-XZ-65
Wat zou eraan gedaan moeten worden dan volgens jou? Ok, de apk is verlopen. Daar krijgt de eigenaar vanzelf de bekeuringen op de deurmat via de registercontrole. Volgens de rdw is de eend wel gewoon verzekerd. Het is een 89 er dus is nog wel belastingplichtig, maar dat kan ik verder niet nakijken. Als dit betaald wordt dan mag de eend gewoon een parkeerplaats innemen.
Tenzij het een autowrak is, dan de gemeentelijke verordening mogelijkheden. Maar dat is het volgens mij nog niet.
Ik denk dat de wens van de eigenaar om anoniem te blijven gewoon gerespecteerd moet worden.
Tenzij het een autowrak is, dan de gemeentelijke verordening mogelijkheden. Maar dat is het volgens mij nog niet.
Ik denk dat de wens van de eigenaar om anoniem te blijven gewoon gerespecteerd moet worden.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Ik dacht dat je hem wou overnemen, maar het gaat dus eigenlijk om de plek die hij in neemt?
Ik ben bang dat je daar weinig tegen kan doen.
Wel jammer dat hij er zo bij staat wordt die eend niet beter van. Enige is dat er over een paar jaar misschien een goedkoop restauratie projectje wordt aangeboden
Ik ben bang dat je daar weinig tegen kan doen.
Wel jammer dat hij er zo bij staat wordt die eend niet beter van. Enige is dat er over een paar jaar misschien een goedkoop restauratie projectje wordt aangeboden
Rageend, die verderop woont in die woonboot, is een vriend van me en wordt steeds door de buurt aangesproken over de Eend die al zo'n twee jaar een plek bezet houdt. In Rotterdam-centrum is dat aardig uniek.
Rageend en ikzelf hebben wel interesse on de Eend te kopen en op te knappen omdat de eigenaar waarschijnlijk alle interesse in de auto heeft verloren. Ondertussen zitten er parkeerdeukjes in, zijn de banden bijna leeg en komt er steeds meer roest op. Langzaam wordt de Eend steeds groener van de aanslag. Ik dacht: ik koop dat ding. Eigenaar heeft geld en is van de Eend af is = blij. Buurt heeft parkeerplek terug = blij, en ik heb een Eend = blij.
Ik denk dat iedereen blij is als ik 'm gewoon op een avondje stiekem meepik......
(mag nie hé, stoutstoutstout)
Rageend en ikzelf hebben wel interesse on de Eend te kopen en op te knappen omdat de eigenaar waarschijnlijk alle interesse in de auto heeft verloren. Ondertussen zitten er parkeerdeukjes in, zijn de banden bijna leeg en komt er steeds meer roest op. Langzaam wordt de Eend steeds groener van de aanslag. Ik dacht: ik koop dat ding. Eigenaar heeft geld en is van de Eend af is = blij. Buurt heeft parkeerplek terug = blij, en ik heb een Eend = blij.
Ik denk dat iedereen blij is als ik 'm gewoon op een avondje stiekem meepik......
(mag nie hé, stoutstoutstout)