Stil op het forum
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1893
- Lid geworden op: wo 6 jun, 2007 10:13
- Locatie: Wijchen
- Contacteer:
[quote="2cv4"]De complete cursusploeg en een groot gedeelte van de magazijnploeg zijn na een zoveelste conflict met de voorzitter per direct opgestapt.heel jammer dat momenteel deze club als een bedrijf bestuurd wordt![/quote
Deze voorzitter is er toch gekomen omdat de cursus en magazijn ploeg problemen had met de vorige voorzitter?
Deze voorzitter is er toch gekomen omdat de cursus en magazijn ploeg problemen had met de vorige voorzitter?
Schultenbräu das ist mein Bier !
Inderdaad heel jammer binnen de club was zeer veel technische kennis aanwezig, dat is nul allemaal weg omdat die mensen nu vertrokken zijn.Het magazijn bestaat niet alleen uit onderdelen verkopen, daar hoort ook en stukje technisch advies bij dat was nou net de meerwaarde boven de internetwinkels. Allemaal heel zonde dat het zo gelopen is.
2cv4 1970 az-a2
2cv 1967 az
AK 350 1968 glaceauto
2cv 1967 az
AK 350 1968 glaceauto
- gelemotor
- Regelmatige poster
- Berichten: 467
- Lid geworden op: ma 11 mei, 2009 12:42
- Locatie: Beverwijk
Inderdaad zonde dat het zo gelopen is, dat zijn we helemaal eens.
Maar elk verhaal heeft twee kanten.
Van de voorzitter weet ik dat er altijd eerst naar een oplossing gezocht wordt, en er niet zomaar koppen worden gerold.
De " aanwezige kennis " is inmiddels alweer aangevuld, de voorzitteris ook doortastend en laat zich niet zomaar uit het veld slaan.
Maar beleid komt vanuit een gekozen bestuur en daar horen alle " onder " afdelingen zich aan te houden.
Dan is het juist goed als een voorzitter ingrijpt.
Verder wil ik het hier bij laten, er is een algemene ledenvergadering om hier over te praten en een Forum is daar niet de juiste plaats voor.
Ik laat het bij deze reactie, 2cv4 mag hier best op reageren maar ik hoop dat hij/zij er bij is op de ALV om zijn / haar mening te uiten .
Bij dit soort zaken is het beter dat men elkaar recht in de ogen kan kijken, dan vanachter een beeldscherm zit te grommen.
Tot op de ALV??
Met vriendelijke groet,
Luc van den Bosch
Tevreden 2cvnl lid !
Maar elk verhaal heeft twee kanten.
Van de voorzitter weet ik dat er altijd eerst naar een oplossing gezocht wordt, en er niet zomaar koppen worden gerold.
De " aanwezige kennis " is inmiddels alweer aangevuld, de voorzitteris ook doortastend en laat zich niet zomaar uit het veld slaan.
Maar beleid komt vanuit een gekozen bestuur en daar horen alle " onder " afdelingen zich aan te houden.
Dan is het juist goed als een voorzitter ingrijpt.
Verder wil ik het hier bij laten, er is een algemene ledenvergadering om hier over te praten en een Forum is daar niet de juiste plaats voor.
Ik laat het bij deze reactie, 2cv4 mag hier best op reageren maar ik hoop dat hij/zij er bij is op de ALV om zijn / haar mening te uiten .
Bij dit soort zaken is het beter dat men elkaar recht in de ogen kan kijken, dan vanachter een beeldscherm zit te grommen.
Tot op de ALV??
Met vriendelijke groet,
Luc van den Bosch
Tevreden 2cvnl lid !
Duck your life
-
- Beginner
- Berichten: 41
- Lid geworden op: di 15 mar, 2005 22:16
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Iedereen is bezig met zijn of haar winterproject. Misschien daarom wat rustig op het Forum?
Zojuist een eureka momentje gehad. Achterruit gewisseld in het dakje. En zo is iedereen bezig. Morgen weer verder aan de klus. nog genoeg te doen!
Zojuist een eureka momentje gehad. Achterruit gewisseld in het dakje. En zo is iedereen bezig. Morgen weer verder aan de klus. nog genoeg te doen!
Citroen 2cv6 Special Barbour 4x4 602cc (1984)
Citroen AZU 500cc (1960)
Citroen AZ open vering 425cc (1955)
Citroen AZU 500cc (1960)
Citroen AZ open vering 425cc (1955)
- Punky
- Addicted user
- Berichten: 9243
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
- Locatie: Veghel
- Contacteer:
Goed gezegd!gelemotor schreef:Inderdaad zonde dat het zo gelopen is, dat zijn we helemaal eens.
Maar elk verhaal heeft twee kanten.
Van de voorzitter weet ik dat er altijd eerst naar een oplossing gezocht wordt, en er niet zomaar koppen worden gerold.
De " aanwezige kennis " is inmiddels alweer aangevuld, de voorzitteris ook doortastend en laat zich niet zomaar uit het veld slaan.
Maar beleid komt vanuit een gekozen bestuur en daar horen alle " onder " afdelingen zich aan te houden.
Dan is het juist goed als een voorzitter ingrijpt.
Verder wil ik het hier bij laten, er is een algemene ledenvergadering om hier over te praten en een Forum is daar niet de juiste plaats voor.
Ik laat het bij deze reactie, 2cv4 mag hier best op reageren maar ik hoop dat hij/zij er bij is op de ALV om zijn / haar mening te uiten .
Bij dit soort zaken is het beter dat men elkaar recht in de ogen kan kijken, dan vanachter een beeldscherm zit te grommen.
Tot op de ALV??
Met vriendelijke groet,
Luc van den Bosch
Tevreden 2cvnl lid !
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
Waarop er weer partij getrokken wordt voor een in mijn ogen discutabele voorzitter. Om een vereniging goed te besturen komen niet zakelijke maar menselijke aspecten op de eerste plaats en dat is hier helaas niet het geval. Nogmaals je kunt het niet iedereen naar de zin maken maar de vrijwilligers die zich inzetten voor een vereniging met respect behandelen en ook open staan voor hun inbreng is toch wel het minste. Wees zuinig op je vrijwilligers die in deze tijd toch al moeilijk(er} te vinden zijn .Maar dit is een probleem wat bij meer clubs en verenigingen speelt! dus in dit geval zeker niet uniek.
2cv4 1970 az-a2
2cv 1967 az
AK 350 1968 glaceauto
2cv 1967 az
AK 350 1968 glaceauto
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1770
- Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
- Locatie: stompwijk (zh)
bovenstaande reacties zijn 1 van de oorzaken dat ik minder op het forum te vinden ben. het topic wordt geopend over het onderwerp stilte op het forum, dan gaat het in 1 keer over een of ander clubje waar natuurlijk weer geouwehoer is, want zo gaat dat in clubjes en het gaat me dan vooral om de toon waarop.
ik heb het een tijd een heel leuk forum gevonden, men was vriendelijk ook als je er eens naast zat of zelf een niet al te slimme oplossing had bedacht, maar het wordt allemaal steeds harder en scherper neergezet en als iemand een andere mening heeft wordt dat niet gewaardeerd.
erg jammer. het lijkt mij ook een leeftijdsgebonden probleem. hoe jonger de reaguurder, hoe harder de taal.
ik heb het een tijd een heel leuk forum gevonden, men was vriendelijk ook als je er eens naast zat of zelf een niet al te slimme oplossing had bedacht, maar het wordt allemaal steeds harder en scherper neergezet en als iemand een andere mening heeft wordt dat niet gewaardeerd.
erg jammer. het lijkt mij ook een leeftijdsgebonden probleem. hoe jonger de reaguurder, hoe harder de taal.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1216
- Lid geworden op: za 24 feb, 2007 12:14
- Locatie: West Fryslan
Ik vond ook al dat er de laatste tijd minder op het forum gepost werd; dacht zelf dat het kwam omdat er steeds meer mensen aan het Faceboeken zijn en dus minder tijd besteden aan het/een forum. Ook zullen op Facebook wel soortgelijke onderwerpen besproken worden (weet ik niet, zit niet op FB).
Toch blij dat het me niet als enigste opvalt, maar hoe verander je zoiets weer?
Toch blij dat het me niet als enigste opvalt, maar hoe verander je zoiets weer?
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962
-
- Beginner
- Berichten: 41
- Lid geworden op: di 15 mar, 2005 22:16
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Facebook heeft wel een groot aandeel. Ik zit dan wel op FB en dan ook in 2cv groepen en een andere (eigen) website waar dagelijks een update op komt, als er wat te melden valt. Denk nog een maand of 2 en dan ben ik even uit gesleuteld, al wachten er nog een paar projecten. Eerst de 4x4, dan de auto van mijn vrouw, dan de AZU en dan eindelijk de 55-er met open veering afmaken. En dan zijn we wel weer een paar jaar verder gok ik.
Citroen 2cv6 Special Barbour 4x4 602cc (1984)
Citroen AZU 500cc (1960)
Citroen AZ open vering 425cc (1955)
Citroen AZU 500cc (1960)
Citroen AZ open vering 425cc (1955)