Jb Customs Dyane
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 318
- Lid geworden op: wo 22 feb, 2012 20:30
- Locatie: Netherlands
motorkap en voorfront aan elkaar + bredere motorkap zo te zien ?
Dat eerste kan ik volgen - was gisteravond bezig de defecte electronische ontsteking van mijn dyane te verwijderen en daar kom je niet zo eenvoudig bij als bij een eend - als je dan ook nog het scharnier van motorkap + voorfront aan de voorzijde maakt ...
Dat eerste kan ik volgen - was gisteravond bezig de defecte electronische ontsteking van mijn dyane te verwijderen en daar kom je niet zo eenvoudig bij als bij een eend - als je dan ook nog het scharnier van motorkap + voorfront aan de voorzijde maakt ...
BARE METAL CAR
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1365
- Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 21:04
- Locatie: Zierikzee
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 495
- Lid geworden op: di 17 mei, 2011 12:50
de dyane gaat van voor tot achter door midden en 10cm verbreed worden. de spatborden worden ook nog 5cm breder. dus heel mn dyane wordt n 20 cm breder in totaal! vooral omdat het kan! en ruimte te maken ook voor de wat latere plannen!
misschien dat ik hem ook nog een paar cm top chop! maar dat hangt van het verbreden af, hoe het er dan uit ziet.
misschien dat ik hem ook nog een paar cm top chop! maar dat hangt van het verbreden af, hoe het er dan uit ziet.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 495
- Lid geworden op: di 17 mei, 2011 12:50
- DucKKnutsel
- Regelmatige poster
- Berichten: 388
- Lid geworden op: do 22 mar, 2012 08:31
- Locatie: Zwolle
Met het scharnier aan de voor kant heb ik eerder ook gehad bij m'n aca en ga ik straks ook zeker weer doen met mijn dyane 4 cil. Dit is zo handig.
Ben ook zeer benieuwt naar het breder maken dit heb ik nog nooit gedaan maar lijkt met zeker leuk.
Zou graag eens een x komen spieken hoe dat, dat er in het echt uit ziet.
Ben ook zeer benieuwt naar het breder maken dit heb ik nog nooit gedaan maar lijkt met zeker leuk.
Zou graag eens een x komen spieken hoe dat, dat er in het echt uit ziet.
Maximaal knutsel plezier.Wat niet kan is nog nooit gebeurt
#Ducks_Classics
#Ducks_Classics
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 495
- Lid geworden op: di 17 mei, 2011 12:50
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 318
- Lid geworden op: wo 22 feb, 2012 20:30
- Locatie: Netherlands
Hey Joey, zie onderstaande link voor een franse collega met een verbouwde Dyane met GS-motor, GS-vering, top-chop en spectaculair spuitwerk :
http://www.forum-auto.com/tuning/prepar ... 382877.htm
http://www.forum-auto.com/tuning/prepar ... 382877.htm
BARE METAL CAR
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 495
- Lid geworden op: di 17 mei, 2011 12:50
die ken ik ja, was mijn plan ook maar dat krijg ik niet goed gekeurd, wel komt hier ook nog een ander ami super chassis op, 4 wiel aandrijving met veering ala m35, 1600 cc gsa motor met grote blower erop. zodat ik echt hard over het circuit kan.azuiper schreef:Hey Joey, zie onderstaande link voor een franse collega met een verbouwde Dyane met GS-motor, GS-vering, top-chop en spectaculair spuitwerk :
http://www.forum-auto.com/tuning/prepar ... 382877.htm
haha zeker doen! naja ik ga niet alle foto's posten haha. ge moet niet al uw kunsten veraaien haha. maarja als ge hulp nodig hebt. zover is t niet.duck-tuc schreef:zoals ik je zei op facebook, dat wil ik ook nog ooit gehad hebben een gechannelde 2cv,
zit eraan te denken me een koets aan te schaffen, die channelen en die op mijn onderstel zetten en mijn koets bij houden...
dit ga ik ZEKER blijven volgen.
post ma zoveel mogelijk foto's
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 838
- Lid geworden op: do 22 okt, 2009 19:41
- Locatie: Lommel (B)
haha zeker doen! naja ik ga niet alle foto's posten haha. ge moet niet al uw kunsten veraaien haha. maarja als ge hulp nodig hebt. zover is t niet.[/quote]duck-tuc schreef:zoals ik je zei op facebook, dat wil ik ook nog ooit gehad hebben een gechannelde 2cv,
zit eraan te denken me een koets aan te schaffen, die channelen en die op mijn onderstel zetten en mijn koets bij houden...
dit ga ik ZEKER blijven volgen.
post ma zoveel mogelijk foto's
da snap ik ook
ik weet da het een heel werk is, en dat "bijna alles" aangepast moet worden...
maar ik hoop dat er aan het chassis en motorblok niks aangepast moet worden daarvoor en daar twijfel ik tussen..
moest het zo ver zijn zul je het hier wel kunnen volgen
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1365
- Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 21:04
- Locatie: Zierikzee
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 495
- Lid geworden op: di 17 mei, 2011 12:50
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 495
- Lid geworden op: di 17 mei, 2011 12:50
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 318
- Lid geworden op: wo 22 feb, 2012 20:30
- Locatie: Netherlands
lassen of hardsolderen met CuSi ?? temperatuur met lassen ca. 1500 graden versus ca. 1000 graden bij hardsolderen - scheelt weer iets in het kromtrekken van het plaatmateriaal, maar volgens mij heb ik een hele tijd terug tijdens het restaureren van je Dyane gelezen dat je de mogelijkheid hebt om te hardsolderen.
.... maar ehe .... GAAF PROJECT !!
.... maar ehe .... GAAF PROJECT !!
BARE METAL CAR