Jouw garage
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Moderator
M'n opslag.. (tenminste een deel, ik krijg niet alles op de foto: links staat nog een chassis en een halve koets en wat solexen, rechts staat 2 kuub eendonderdelen..
en nee, ik ruim dit voorlopig niet op, geen tijd, geen tijd!!!!.)
en nee, ik ruim dit voorlopig niet op, geen tijd, geen tijd!!!!.)
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Hierbij mijn schuur. Het staat een beetje vol met wat andere hobby's van mij...Leeg is ie 4 bij 7 meter
Om toch een beetje sleutelruimte te hebben, heb ik er maar een (bijna) gesloten carport voor gezet van 7,5 bij 3,5
Aan het plafond van de schuur hangt het wagenpark van onze 2 jonge dochters. Op het zoldertje heb ik de opslag van onderdelen. en ja zodra ik weer tijd en geld heb ga ik de mintgroene eend weer rijdend maken.
van de andere kant gezie
Om toch een beetje sleutelruimte te hebben, heb ik er maar een (bijna) gesloten carport voor gezet van 7,5 bij 3,5
Aan het plafond van de schuur hangt het wagenpark van onze 2 jonge dochters. Op het zoldertje heb ik de opslag van onderdelen. en ja zodra ik weer tijd en geld heb ga ik de mintgroene eend weer rijdend maken.
van de andere kant gezie
met eendige groeten,
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Hier mijn schuur met 127m2 vloeroppervlak, 3 zolders dus dubbel de vloeroppervlakte!! En geen zwaar getil want de grootste zolder is ook te bereiken met een 400kg bouwlift.
Ik ben er wel speciaal voor verhuisd, van het 'Groene Hart' naar het "Land van Maas en Waal'. Nu eerst de beneden etage van het woonhuis verbouwen (monumentje). Maar daarna kan ik weer lekker in de schuur aan de gang!!
Ik ben er wel speciaal voor verhuisd, van het 'Groene Hart' naar het "Land van Maas en Waal'. Nu eerst de beneden etage van het woonhuis verbouwen (monumentje). Maar daarna kan ik weer lekker in de schuur aan de gang!!
Méhari: Kratje, Tomaatje, nr4, Pimpel.
Méhari Gifkikker: 4x4 Voisin, 710cc VGS
2CV Chic met daarachter een Gobanna, Solex 3800(2x)
Méhari Gifkikker: 4x4 Voisin, 710cc VGS
2CV Chic met daarachter een Gobanna, Solex 3800(2x)
-
- Veelvuldig poster