Pagina 2 van 2

Geplaatst: di 8 sep, 2015 17:15
door David
Je kunt de H4 gewoon in de "normale" duplo zetten.
Mag officieel niet, maar scheelt wel.
Zelf had ik tot voor kort gele duplo lampen en heb nu gele H4 met H4 reflectoren.
Mijn hemel wat een enorm verschil.
Had ik echt veel eerder moeten doen!

Let overigens wel op het volgende:

Veel 2cv's rijden rond met de verchroomde kunststof koplampen.
De combinatie kunstof verchroomd en H4 gaat slecht samen.
De H4 lamp wordt veel warmer en uiteindelijk gaat de chroom laag op de plastic kap "bobbelen".
En uiteindelijk laat de chroom laag helemaal los.....

Geplaatst: di 8 sep, 2015 20:31
door Spookeend
volgens mij is ook het glas anders van de H4 koplampen of is dat een fabel?

ik heb ze nooit naast elkaar gelegd, maar mijn eend werd afgekeurd met H4 in de oude koplampen, lang geleden.

Ik daarna nieuwe H4 behuizingen gekocht en toen was het goed.... gemeten met zo'n lichtkast

Geplaatst: za 12 sep, 2015 01:53
door joe_catchou
Heb ze ook gehad zeker relais er tussen zetten .
Want op lange nachtelijke afstanden werd mijn schakelaar aan het stuur kokend heet dat je je klauwen aan verbrande.
En het laatste wat je wil is een kabel boom brandje.

Geplaatst: vr 18 sep, 2015 08:05
door rusty
keuringseisen m.b.t. verlichting voor zijn een paar jaar geleden gewijzigd, de reflectoren mogen zelfs geroest zijn (dat mocht voorheen absoluut niet)

nu moet er een goed lichtbeeld gegeven worden, that's all!

en idd H4 geeft echt veel meer licht!

Geplaatst: vr 18 sep, 2015 08:49
door Sable Blanc
bon dan gaan we dat testen hé. Want hier in frankrijk op de routes national is straatverlichting bijna niet bestaande.

Geplaatst: ma 21 sep, 2015 23:30
door David
Spookeend schreef:volgens mij is ook het glas anders van de H4 koplampen of is dat een fabel?

ik heb ze nooit naast elkaar gelegd, maar mijn eend werd afgekeurd met H4 in de oude koplampen, lang geleden.

Ik daarna nieuwe H4 behuizingen gekocht en toen was het goed.... gemeten met zo'n lichtkast
Is idd echt anders.