Remblokjes zonder moeite terugduwen.
-
- Regelmatige poster
- André Post
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
die revisie - set ( doosje met veel kleurtje,s spaans ) kan je in de ton gooien
je kan ontluchten tot je groen ziet het probleem blijft !! het rubber is namenlijk te ZACHT , waardoor elke keer na het remmen de rubbers de zuigers te ver weer naar achteren trekken waardoor je bij de volgende keer eerst weer de zuigers een eind moet verplaatsen voordat je weer de remblokken raakt vandaar die ,,sponzige vrije slag ,, je kan dit ook meten gewoon met een voelermaatje
als er iemand op het forum is die een ANDER MERK weet ?? GRAAG WE ZITTEN ER ECHT OM TE SPRINGEN !!!!
voor zover bekend is dit de enige firma die deze ringen nog maakt .
ook alle revisie- remklauwen zijn hier mee uitgerust en het remt NOOIT meer zoals orgineel!!
we monteren uit pure armoe dan ook aleen nog maar oude gebruikte remklauwen helaas raken die nu echt op . als er geen beter materiaal komt is het enige alternatief om zelf maar een firma te zoeken die deze ringen gaat maken
hetzelfde geld voor de HRC ferrodo gaat nog de rest is zooi
je kan ontluchten tot je groen ziet het probleem blijft !! het rubber is namenlijk te ZACHT , waardoor elke keer na het remmen de rubbers de zuigers te ver weer naar achteren trekken waardoor je bij de volgende keer eerst weer de zuigers een eind moet verplaatsen voordat je weer de remblokken raakt vandaar die ,,sponzige vrije slag ,, je kan dit ook meten gewoon met een voelermaatje
als er iemand op het forum is die een ANDER MERK weet ?? GRAAG WE ZITTEN ER ECHT OM TE SPRINGEN !!!!
ook alle revisie- remklauwen zijn hier mee uitgerust en het remt NOOIT meer zoals orgineel!!
we monteren uit pure armoe dan ook aleen nog maar oude gebruikte remklauwen helaas raken die nu echt op . als er geen beter materiaal komt is het enige alternatief om zelf maar een firma te zoeken die deze ringen gaat maken
wat niet kan doen we lekker toch
-
- Regelmatige poster
net een UUR met de belgische tak van mcc getelefoneerd ( met die fransen kan ik niks )
ze gaan nu 3 ! verschillende sets opsturen dat wordt dus monteren ,, proefrijden en bij god,s gratie zitten er goeie bij dan volgt natuurlijk A zin ze voldoende leverbaar B en voor hoelang nog ? c de prijs al moet ik wel zeggen dat me dat al jaren totaal niet meer intereseert ik denk al jaren ,,,ANDERSOM,, zorg eerst dat er goede kwaliteit is!! die paar euro meer kan me niet schelen
wordt vervolgd
ze gaan nu 3 ! verschillende sets opsturen dat wordt dus monteren ,, proefrijden en bij god,s gratie zitten er goeie bij dan volgt natuurlijk A zin ze voldoende leverbaar B en voor hoelang nog ? c de prijs al moet ik wel zeggen dat me dat al jaren totaal niet meer intereseert ik denk al jaren ,,,ANDERSOM,, zorg eerst dat er goede kwaliteit is!! die paar euro meer kan me niet schelen
wordt vervolgd
Hallo,wusten-fuchs schreef:die revisie - set ( doosje met veel kleurtje,s spaans ) kan je in de ton gooien
ik ben de topic starter en zeg dus : "EINDELIJK" iemand die me begrijpt, gelooft, want echt waar jongens , al jullie welgemeende goede raad had ik reeds verschillende malen uitgeprobeerd, en ik wou ook niet echt pochen met het feit dat het verre van m'n eerste 2cv is die ik volledig onder handen neem.
Wusten f : kun je echt (niet dat ik je niet op je woord geloof maar toch ) kun je echt met 100 % zekerheid staven wat je beweert? Ik dat ook al een tijdje in die richting, maar omdat ik nooit echt iemand kreeg die hetzelfde dacht dacht ik dat ik het bij het verkeerde eind moest hebben.
Kun je AUB me op de hoogte houden van de tests die je uitvoert ? Zijn dat dan 3 verschillende sets of drie spaanse gekleurde luciferdoosjes?
Ik ben reuze benieuwd!
Alvast bedankt!
We komen eruit jongens! Reuze bedankt!
Jullie weten méér van 2cv's dan van voetbal! (geintje!)
-
- Regelmatige poster
helaas heb ik gelijk dit probleem is ook niet nieuw speelt al een paar jaar als ik er bij leveranciers over klaag en om een oplossing vraag krijg ik bij iedereen hetzelfde standaard antwoord
,,,,,,,jij bent de enige die erover klaagt,,,,
datzelfde antwoord krijg ik trouwens ook bij opmerkingen over niet werkende ,,hoofdrempompen,, slecht passende fusee,s roestende spiegels ,,
gereviseerde stuurhuizen met meer speling dan de oude,,, bobine,s met een levensduur van 2 maand ,, startmotoren die tijdens het starten uit elkaar vallen ,, en zo kan ik nog wel een a- 4, tje vol typen
maar goed dat lost op dit moment niks op !! we gaan kijken wat er opgestuurd word en dit monteren en dan zien we verder mocht het geen van allen werken moet er een nieuwe serie worden gemaakt
mischien ben ik kritischer dan de doorsnee - eend rijder maar ik verwacht simpelweg dat het onderdeel dat ik vervang dezelfde levensduur //functie vervult als dat wat er al 25 jaar in zit!!
en dat vind ik eerlijk gezegd ook gewoon ,,,normaal,,
,,,,,,,jij bent de enige die erover klaagt,,,,
datzelfde antwoord krijg ik trouwens ook bij opmerkingen over niet werkende ,,hoofdrempompen,, slecht passende fusee,s roestende spiegels ,,
gereviseerde stuurhuizen met meer speling dan de oude,,, bobine,s met een levensduur van 2 maand ,, startmotoren die tijdens het starten uit elkaar vallen ,, en zo kan ik nog wel een a- 4, tje vol typen
maar goed dat lost op dit moment niks op !! we gaan kijken wat er opgestuurd word en dit monteren en dan zien we verder mocht het geen van allen werken moet er een nieuwe serie worden gemaakt
mischien ben ik kritischer dan de doorsnee - eend rijder maar ik verwacht simpelweg dat het onderdeel dat ik vervang dezelfde levensduur //functie vervult als dat wat er al 25 jaar in zit!!
en dat vind ik eerlijk gezegd ook gewoon ,,,normaal,,
- toon beekers
- Gebruiker
- Contacteer:
Heren,
Heb iets gelijkwaardigs gehad met km kabels zeer slecht van kwaliteit vielen al uit elkaar bij open maken van verpakking of pasten niet in kunststof bus in versnellingsbak.
Probeer eens in Eindhoven man is nog eigenwijzer als ik maar na 4 km kabels bij hem wel een kwalitatief goede gevonden.
MVG Toon
Heb iets gelijkwaardigs gehad met km kabels zeer slecht van kwaliteit vielen al uit elkaar bij open maken van verpakking of pasten niet in kunststof bus in versnellingsbak.
Probeer eens in Eindhoven man is nog eigenwijzer als ik maar na 4 km kabels bij hem wel een kwalitatief goede gevonden.
MVG Toon
Méhari 1973 vert tibesti, mooi groen.
2cv6 special 1981 Chic.
2cv6 special 1981 Chic.
-
- Regelmatige poster
toon beekers schreef:Heren,
MVG Toon
heb ik al gebeld ken ,m goed hij kende het probleem niet zo , maar geloofde me direkt had er echter geen oplossing voor .
en alsof het zo moest zijn vandaag 3 !!! ( drie ) hoofdrempompen gemonteerd ( nieuwe) pas de derde deed het !! gaaaaaaap
-
- Regelmatige poster