Dat van die ring eraf halen heb ik wel eerder ergens gelezen/ gehoord om ermee thuis te komen.
Snel een degelijke oplossing is wel aan te raden, want ermee blijven rijden levert je misschien meer schade op.
BOEM, dag bougie
-
- Heavy user
aanvullend op de tip van dat ringetje verwijderen: ik heb wel eens de tip gelezen dat je het schroefdraaddeel met een bankschroef iets aan kan drukken zodat ie iets ovaal wordt. daardoor heb je op twee punten dat ie iets beter pakt.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
Zo. Mer hortrn en stoten de garage gehaald. Bij de pont wilde mn eend pas na oaar minuten proberen starten. Drie kilometer voor ik er was knalde de bougie er weer uit. Teruggezet en in zn 2 a 3 langzaam de laatste drie km gedaan. Dat was een opluchting toen ik eindelijk het erf op reed.
De rest was voor de eendenboer en dat was natuurlijk een makkie voor m. Ik rij weer. Fffieuw.
De rest was voor de eendenboer en dat was natuurlijk een makkie voor m. Ik rij weer. Fffieuw.
Sinds gistermiddag stinkt het opeens in mn eend naar de uitlaatgassen. Net even gekeken - met draaiende motor - of ik een lekkage bij de uitlaat kon ontdekken. Niet dus.
Dit stinken deed de eend ook in de periode voordat de bougies eruit knalde. Nu krijg ik de zenuwen of dit een teken is dat er weer een bougie uit gaat vliegen.
Ook opvallend is dat toen ik de eend uitzette deze een soort plof geeft / ontsnapte lucht ofzo.
Moet vanmiddag nog een aardige rit maken. Misschien vooraf de bougies eens aandraaien voor de zekerheid?
Dit stinken deed de eend ook in de periode voordat de bougies eruit knalde. Nu krijg ik de zenuwen of dit een teken is dat er weer een bougie uit gaat vliegen.
Ook opvallend is dat toen ik de eend uitzette deze een soort plof geeft / ontsnapte lucht ofzo.
Moet vanmiddag nog een aardige rit maken. Misschien vooraf de bougies eens aandraaien voor de zekerheid?