Pagina 2 van 2

Geplaatst: zo 28 sep, 2014 10:17
door DucKKnutsel
ligt er maar net aan hoe je rijgedrag is en als je dan ook nog een paar niet al te frisse zuiger veren hebt is 1 op 13 best redelijk. Maar idd kan wel beter. lucht filter schoon goeie bougies en kabels kleppen stellen scheelt allemaal wel iets.

Geplaatst: zo 28 sep, 2014 16:15
door Metdefranseslag
Hoi, 1:13 is een eerste schatting misschien is het nog ietsje zuiniger. Als je 1:10 hebt gereden is dit al een mooi resultaat maar idd de rest moet nog.
Bij deze wil ik meteen iedereen bedanken voor de tips etc. , zonder dit forum was ik niet al zover gekomen.
M.v.g.
Michel

Geplaatst: zo 28 sep, 2014 16:23
door Metdefranseslag
Hoi, 1:13 is een eerste schatting misschien is het nog ietsje zuiniger. Als je 1:10 hebt gereden is dit al een mooi resultaat maar idd de rest moet nog.
Bij deze wil ik meteen iedereen bedanken voor de tips etc. , zonder dit forum was ik niet al zover gekomen.
M.v.g.
Michel

Geplaatst: ma 29 sep, 2014 08:14
door rusty
och als je een beetje doorrijdt, is dat best normaal hoor. tenminste toen ik nog echt kilometers maakte met mijn eend reed ik ook rond de 1:10 - 1:13,

dan moet ik wel zeggen dat ik hem afgesteld had op optimale prestaties (iets grotere sproeiers e.d.) en later er een visablok in had, ook met grotere sproeiers en 'turbo' (tube)

en ik reed ook altijd best wel door (snelweg = plank gas van begin tot eind) hoge snelheid en altijd maximaal optrekken doen het meeste voor je verbruik!

greetzzzzzzzzz, Rusty

Geplaatst: ma 29 sep, 2014 14:24
door David
Ik rij niet extreem hard, rij wel door en op de snelweg 110 gemiddeld.

Mijn verbruik ligt op 1 op 17,6 overall.

sproeierbezetting:
primaire trap 92,5
secundaire trap 115