Pagina 2 van 2

Geplaatst: wo 10 nov, 2004 14:54
door aryan
Frank Munneke schreef:of de monteur heeft bij niet lopende motor op het gaspedaal gedrukt en de hierdoor onder uit de carbarateur lopende benzine aangezien als iets anders.
Ja dat kan ik van hier ook niet zien :roll: maar even de vlotter hoogte checken en kijken of die vlotternaald goed sluit kan mi nooit kwaad.

/Aryan

Geplaatst: wo 10 nov, 2004 14:59
door Cubitus
is die pakking die daar tussen zit een beetje makkelijk te vervangen?? Die scheurt nog wel is bij het open maken van je carb toch??

Geplaatst: wo 10 nov, 2004 15:04
door aryan
Cubitus schreef:is die pakking die daar tussen zit een beetje makkelijk te vervangen?? Die scheurt nog wel is bij het open maken van je carb toch??
Ja die scheurt snel maar als je een nieuwe hebt is die makkelijk te vervangen.

Maar je kan hem ook wel "plakken" met een beetje vloeibare pakking als die kapot gaat.

/Aryan

Geplaatst: do 11 nov, 2004 00:23
door Stieno
heb ff rondgebeld en ben daarna ff naar een eendspecialist geweest, co is nu goed, kostte 17,50, waarschijnlijk hebben ze bij de kwiklflut ook aan de stationairschroef gerommeld, want hij leip veeel te hard!

Morgen herkeuring, duim voor me!
:D

Bedankt allemaal!

(na het verzoek van de specialist om eerst een stuk snelwag te crossen was de co al een stuk lager!!)

Geplaatst: do 11 nov, 2004 00:32
door aryan
Stieno schreef:heb ff rondgebeld en ben daarna ff naar een eendspecialist geweest, co is nu goed, kostte 17,50, waarschijnlijk hebben ze bij de kwiklflut ook aan de stationairschroef gerommeld, want hij leip veeel te hard!
Jesus was het zo erg, dat die flutlui aan de verkeerde schroef hebben lopen draaien!?

/Aryan

Geplaatst: do 11 nov, 2004 07:17
door Daffy
Het is al meer ter sprake geweest : kwaliteit , vakmanschap en service,vind je NIET bij kwikflut !!
Daffy