Juist ! Dat is de kern. Heb zelf ervaring met de restauratie van een (Nederlandse) Renault 4F4 waarvan het kenteken ingeleverd was met de reden ´sloop in eigen beheer´. En dan blijft het tóch altijd spannend of de RDW na 8 jaar het bijbehorende kenteken teruggeeft. En RDW-keurmeesters zijn kritisch op chassisnummers etc. Potentiële koper zal tóch op enig moment naar een RDW-keuringsstation moeten om het terugkrijgen van het oorspronkelijke kenteken in gang te zetten.noppen20 schreef:Ik zal nog eens met de RDW contact opnemen of ik een uitdraai kan krijgen van de gegevens. Persoonlijk twijfel ik er niet over, maar kan me voorstellen dat men dit liever wel bevestigd wil zien.
Schuurvondst 2cv club - na 25 jaar ontwaakt
Jumpy 2.0 HDi-136 PK Camper (2008)
2CV6 (1988)
Xsara Picasso 1.6 (2007)
Renault 4 Savane (in restauratie)
2CV6 (1988)
Xsara Picasso 1.6 (2007)
Renault 4 Savane (in restauratie)
Er zijn mensen, die het chassis gebruiken om er een of andere kitcar van te bouwen.noppen20 schreef: We zien hem graag naar een liefhebber gaan, maar de wie koopt er nou een eend als je geen liefhebber bent? Hij zal immer toch eerst opgeknapt moeten worden.
Zo'n object als dit leent zich er prima voor, en dan is de eend geen eend meer, maar een of andere plastic knakworst .
En dat is echt zonde .
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
De Eend is inmiddels verkocht.
Na wat zoekwerk is deze naar een liefhebber uit het zuiden van het land gegaan.
Hij had ruime ervaring met Eendjes, en ook met het compleet restaureren ervan.
Het plan was dan ook de Eend deze winter compleet onderhanden te nemen, en hem weer in zijn volle glorie te herstellen.
Hij is een bekende hier op het forum, of hij zich bekend wil maken laat ik verder aan hem over, wel had hij beloofd in ieder geval foto's te sturen van het eindresultaat.
Wij hadden er in ieder geval een goed gevoel bij, en zijn er van overtuigd dat deze goed terecht is gekomen.
Iedereen bedankt voor de informatie, en nog vele veilige km's gewenst.
Na wat zoekwerk is deze naar een liefhebber uit het zuiden van het land gegaan.
Hij had ruime ervaring met Eendjes, en ook met het compleet restaureren ervan.
Het plan was dan ook de Eend deze winter compleet onderhanden te nemen, en hem weer in zijn volle glorie te herstellen.
Hij is een bekende hier op het forum, of hij zich bekend wil maken laat ik verder aan hem over, wel had hij beloofd in ieder geval foto's te sturen van het eindresultaat.
Wij hadden er in ieder geval een goed gevoel bij, en zijn er van overtuigd dat deze goed terecht is gekomen.
Iedereen bedankt voor de informatie, en nog vele veilige km's gewenst.
-
- Gebruiker
Ja, ik ben de gelukkige nieuwe eigenaar. Ik zocht alvast een winterprojekt voor komende winter en dat heb ik dus gevonden. Het zal weliswaar wat tijd kosten (daarom een winterprojekt) maar wel overzichtelijk en zeker de moeite waard. Weer een eend gered!
Ik heb hem eens gewassen en gepoetst zadat hij in de garage netjes op de winter staat te wachten.
Ik heb hem eens gewassen en gepoetst zadat hij in de garage netjes op de winter staat te wachten.
-
- Gebruiker