isolatie/ bekleding

Alles in, over, rond en op de koets.
Hanzzl69
Spelleider Forum Trofee
Contacteer:

Bericht door Hanzzl69 » ma 28 mar, 2005 09:31

Er is nu een zelf in te bouwen kit van Noise Killer op de markt.Stond in de laatste CitroExpert. Boudewijn in Beesd verkoopt het. Van hem kreeg ik een mailtje na mijn verzoek om info. Helaas wel erug aan de prijzige kant; meer dan 300 pleuro. Of hij het voor dat geld ook inbouwd schreef hij er niet bj. Monteren kost een uurtje of twee. Schijnt het geluid goed tegen te houden maar wel zo dat je de motor nog hoort lopen.
Maar ja .... :? :(
Hanzzl69

Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » ma 28 mar, 2005 17:27

Is er bij die kit rekening gehouden met condens etc. ?
Afblijven.

the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » ma 28 mar, 2005 18:45

Halfords verkocht/verkoopt zelfklevend isolatie materiaal wat prima isoleert (+/- 50 x 100 cm, was ooit 25 gulden per 2 matten meen ik). Het is zwart isolatiemateriaal met een plastic olieafstotend laagje. Ideaal ook voor je motorklep (ipv dat olieslurpend kapok achtige spul dat uiteindelijk vanzelf naar beneden komt zeilen en graag brand).
Als er een fatsoenlijke laklaag op een roestvrij schutbord zit hoef je daar niet echt bang te zijn voor doorroesten. Eventueel pletter je nog wat tectyl o.i.d. over je schutbord, deze matten plakken retegoed, ook op tectyl (die je vanzelfsprekend eerst fatsoenlijk laat drogen).
De gemiddelde bouwmarkt zal trouwens voldoende alternatieven hebben denk'k.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

Hanzzl69
Spelleider Forum Trofee
Contacteer:

Bericht door Hanzzl69 » di 29 mar, 2005 14:40

Lelijke Eend schreef:Is er bij die kit rekening gehouden met condens etc. ?
Ik zou het niet weten.
Hanzzl69

Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985

Plaats reactie