Koppeling
-
- Heavy user
Das inderdaad een mogelijkheid, maar het frappante is dat wanneer ik weg rij met een koude motor dit effect niet op treedt. Het moet daar dus iets mee te maken hebben. Het lijkt me vrij sterk dat wanneer ik een poos gereden heb ik (ongemerkt) de koppeling anders op laat komen of bij een ander toerental.
Afblijven.
Het is ook een mogelijkheid om tijdens het rijden de koppeling iets in te trappen. Hierdoor stijgt het toerental en slipt ie ook. Ben dan wel niet zo een eend kenner (wil er wel een!) maar bij m'n vorige BMW gebeurde dat ook weleens. Vooral in de file. Ff laten slippen en t was weer even over. Bij m'n huidige is dit niet aanwezig. Mja nu gaan we wel appels en peren vergelijken
- Gerard2cv
- Super eendkenner
Koppelings problemen
Willen jullie eens kijken of hij rond het vliegwiel droog is.want een lekke achterste keerring
kan dit heel goed veroorzaken of de drukgroep is niet helemaal goed of de plaat is krom
Dan hebben we alle mogelijkheden gehad die jullie probleempjes kunnen veroorzaken.
Bij lekkage eerst onderdruk meten uiteraard.
kan dit heel goed veroorzaken of de drukgroep is niet helemaal goed of de plaat is krom
Dan hebben we alle mogelijkheden gehad die jullie probleempjes kunnen veroorzaken.
Bij lekkage eerst onderdruk meten uiteraard.
-
- Heavy user
-
- Heavy user
-
- Heavy user
Nou als er uit je motor vette druppels komen dan is dat niet echt een goed teken als het vette vlekjes zijn zak het wel olie zijn , (uit de motor dus)
Maat als het dikke drapjes zijn dan denk ik as hoesjes want daar zit dik vet in en dat spetterd door de hel eruimte heen en olie niet echt (tenzij jer het met lopende motor door de ventilator gooit ).
Succes
Greeting Teun.
Maat als het dikke drapjes zijn dan denk ik as hoesjes want daar zit dik vet in en dat spetterd door de hel eruimte heen en olie niet echt (tenzij jer het met lopende motor door de ventilator gooit ).
Succes
Greeting Teun.
Wat brengt morgen.???
-
- Heavy user
-
- Heavy user