roest behandeling
-
- Beginner
Hey Delfosso,
Waar koop je zo'n elektrische spuit? Heb je daar nog andere onderdelen bij nodig?
Nog tips ivm stof wat altijd en overal toch nog vandaan komt??
Heb in het verleden inderdaad geprobeerd een auto te spuiten met spuitbussen. Valt niet mee...
Zwetseend laat even weten (zien) wat het resultaat is?
Waar koop je zo'n elektrische spuit? Heb je daar nog andere onderdelen bij nodig?
Nog tips ivm stof wat altijd en overal toch nog vandaan komt??
Heb in het verleden inderdaad geprobeerd een auto te spuiten met spuitbussen. Valt niet mee...
Zwetseend laat even weten (zien) wat het resultaat is?
Electrische spuit is te koop bij iedere zichzelf respecterende bouwmarkt. Bij mijn werkgever worden ze verkocht van de firma wagner. Zou zelf mn auto er nooit mee spuiten, al was t maar vanwege de teringherrie die die dingen maken.
Voor wat betreft stof... Zorg dat je binnen staat. Vantevoren goed je ruimte schoonmaken, en daarna een laagje water met groene zeep op de vloer gooien en een paar natte lakens ophangen. Wel goed ventileren bij t spuiten en een goede mondkap opzetten (niet zon wit wegwerpding, maar echt zon ding dat er n beetje uitziet als gasmasker) zo stofvrij als bij de autospuiterij krijg je t niet, maar op deze manier kom je een eind in de richting.
Je kan natuurlijk ook je losse onderdelen in je badkamer spuiten terwijl je de douchekraan aan hebt staan.
Voor wat betreft stof... Zorg dat je binnen staat. Vantevoren goed je ruimte schoonmaken, en daarna een laagje water met groene zeep op de vloer gooien en een paar natte lakens ophangen. Wel goed ventileren bij t spuiten en een goede mondkap opzetten (niet zon wit wegwerpding, maar echt zon ding dat er n beetje uitziet als gasmasker) zo stofvrij als bij de autospuiterij krijg je t niet, maar op deze manier kom je een eind in de richting.
Je kan natuurlijk ook je losse onderdelen in je badkamer spuiten terwijl je de douchekraan aan hebt staan.
-
- Heavy user
nou nou, ik heb het bruin helemaal weggeslepen hoor en ben flink tekeer gegaan met de owatrol!BlueDuck schreef:Dat ziet er veelbelovend uit! Nu maar afwachten of t weer gaat roesten. Ik hoop voor jullie dat t zo lang mogelijk duurt voordat er weer bruin onderuit komt!
moet wel goed komen denk ik, zo niet dan begin ik gewoon weer opnieuw!
Groetjes Anneke
toet toet