veertje voor motorkap
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
Ohw die groene streep!!!
Wat een onzin!!
Eerst groene streep met aan twee kante een doorbroken witte strepen,
en later die zelfde groene streep met en 2 kanten ondoorbroken witte streep, ik snap er niks van.
Mag je nou eerst wel inhalen en daarna niet meer of .......................?
Wat een onzin!!
Eerst groene streep met aan twee kante een doorbroken witte strepen,
en later die zelfde groene streep met en 2 kanten ondoorbroken witte streep, ik snap er niks van.
Mag je nou eerst wel inhalen en daarna niet meer of .......................?
2cv Vert Bambou '79
nee, ik heb m nog niet gezien, was ook een beetje aan de late kant, en zat idd het eerste stuk tot aan het viaduct naar de streep te kijken toen ik ineens dacht o ja, ik moet opletten.
Maar morgen ben ik extra herkenbaar met aan allebei de spiegels ballonnen als ze morgen nog vol zitten, want dan is mijn eendje 20 jaar!!!
Maar morgen ben ik extra herkenbaar met aan allebei de spiegels ballonnen als ze morgen nog vol zitten, want dan is mijn eendje 20 jaar!!!
toet toet
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Ik zit te denken om i.p.v. die (Vind ik ook LELIJKE) Rally sluitingen, die andere soort rally sluitingen te monteren.
Dan zit er een gaatje in de kap en steekt door dat gaatje een busje (busje wat vast zit op het chassis) met een gaatje er in waar dan weer een soort van split pen (weet niet hoe ik t anders moet omschrijven maar het is zo'n splitpen die veert..
).
Een links en een rechts en dan heb je niet van die grote zwarte rubbers voor op je kap zitten maar zit hij wel extra geborgd.
Weet alleen nog niet waar ik het busje goed ga/kan monteren…Iemand ervaring of een idee over?

Dan zit er een gaatje in de kap en steekt door dat gaatje een busje (busje wat vast zit op het chassis) met een gaatje er in waar dan weer een soort van split pen (weet niet hoe ik t anders moet omschrijven maar het is zo'n splitpen die veert..

Een links en een rechts en dan heb je niet van die grote zwarte rubbers voor op je kap zitten maar zit hij wel extra geborgd.

Weet alleen nog niet waar ik het busje goed ga/kan monteren…Iemand ervaring of een idee over?

onder druk wordt alles vloeibaar
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
de motorkap haak van de casper en hobbes eend doet het nog wel maar de kap had toch nog de neiging in beweging te komen als een vrachtwagen mij passeerde.
Tijdens een vakantie een paar jaar terug was ik dat zo zat dat ik er een broekriem aan gedoneerd heb. Die zit om de bumper en door de grille heen en het werkt zeer goed. Ook heb ik geen last meer van mannen in witte pakken met die enge / dure laserguns...
Tijdens een vakantie een paar jaar terug was ik dat zo zat dat ik er een broekriem aan gedoneerd heb. Die zit om de bumper en door de grille heen en het werkt zeer goed. Ook heb ik geen last meer van mannen in witte pakken met die enge / dure laserguns...
met eendige groeten,