hoe een snorkel instaleren
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
op www.marktplaats.nl staan ook 2e hands boten, misschien dat dat een makkelijkere oplossing voor je probleem is? 

-
- Gebruiker
rocco schreef:op www.marktplaats.nl staan ook 2e hands boten, misschien dat dat een makkelijkere oplossing voor je probleem is?

volgens mij wilt hij gewoon dat er geen opspattend water of modder in de luchaanzuiging terecht komt

In België een geit....In Nederland een eend...In Frankrijk een Deux cheveaux .MAN WA VOOR NEN BEESTENBOEL IS DA IER EIGENLIJK!
electronica... geen enkel probleem. gewoon alles afschermen. heb je speciale kit en stekkers voor. dan heb je alleen nog lucht en das dus een paar pvc pijpen aan elkaar lijmen en klaar is kees. filter gewoon ergens halverwege de pijp inbouwen.
voor de rest heb je motorisch weinig wat mis kan gaan.. behalve dan als ht hete blok ineens in zijn geheel in koud water gaat.. lijkt me geen goed idee.
voor de rest heb je motorisch weinig wat mis kan gaan.. behalve dan als ht hete blok ineens in zijn geheel in koud water gaat.. lijkt me geen goed idee.
-
- Heavy user
hmm, wat me wel een goed idee lijk is het volgende: je gaat naar een kringloopwinkel, haalt enorme ladingen zwembandjes op, en bind dát aan je koets vast. Of optie twee, en dat is je hele eend volpompen met helium 
een eend is niet bedoeld om te zwemmen, hooguit om te drijven...

Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Heavy user
Iets zegt mij dat de helium nooit lang in de Eend blijft ...thomaaas schreef:hmm, wat me wel een goed idee lijk is het volgende: je gaat naar een kringloopwinkel, haalt enorme ladingen zwembandjes op, en bind dát aan je koets vast. Of optie twee, en dat is je hele eend volpompen met helium
Afblijven.
-
- Heavy user