Pagina 2 van 2

Geplaatst: zo 25 dec, 2005 22:27
door Lelijke Eend
@Yannick: jij kent de bouwer van die hotrod-Eenden ?

Geplaatst: zo 25 dec, 2005 23:22
door Aloha Beach Cruiser
die mannen steken dus een verschrikkelijke bult werk in zo'n wagen waar ze vervolgens nooit de weg mee op mogen... :?

Geplaatst: zo 25 dec, 2005 23:46
door the Nosepicker
charleston tuning schreef:die mannen steken dus een verschrikkelijke bult werk in zo'n wagen waar ze vervolgens nooit de weg mee op mogen... :?
Er zijn heel veel eendrijders die heel veel tijd steken in hun auto, waar ze vervolgens de weg ook niet mee op mogen.. ;)

Geplaatst: zo 25 dec, 2005 23:51
door Aloha Beach Cruiser
ehh, zoals?...

Geplaatst: zo 25 dec, 2005 23:53
door Lelijke Eend
Even zoeken op het woord 'chassis'. Dat zal een hoop verklaren ;)

Geplaatst: zo 25 dec, 2005 23:58
door Aloha Beach Cruiser
oohh, NOU SNAP IK UM!! :lol: :lol:

Geplaatst: ma 26 dec, 2005 00:15
door backfire
Ja maar laten we ff duidelijk zijn. Ik weet niet hoeveel de series OCC en RIDES volgen maar in de US of A is de RDW echt niet zo streng als hier hoor. Als het er degelijk uit ziet en remmen en verlichting doen het dan mag je daar zo de weg op. Althans als je de series kent lijkt het daar wel op.

Dus als die eenden in de US of A gemaakt zijn zal het zeer waarschijnlijk zijn dat je daar zo de weg mee op mag.

Geplaatst: ma 26 dec, 2005 02:25
door Eminence Grise
het eerste wat ze daar roep is: I sue you.....
dan denk ik niet dat ze dar een loopje nemen met het veiligheidsaspect en maar wat doen.

Geplaatst: ma 26 dec, 2005 09:10
door Punky
Amerikanen zijn sowieso niet zoveel gewend als het om auto's gaat. Dus het voldoet al snel aan de eisen. Als ik Top-Gear moet geloven kan geen een amerikaanse sloep bijvoorbeeld fatsoenlijk de bocht door.

Geplaatst: ma 26 dec, 2005 10:40
door Spookeend
lochies ook, alles is daar rechtdoor, lol

vooral oude benzine slupers, charger, mustang, firebird, waren niet echt geschikt voor heavy kleinschalig bochtenwerk zeg maar, maar op rechte stukken en "draggen" waren ze super met die "big-blocks"

Tja, ieder land zijn eigebaardigheden he.

Ik moet zeggen, dat ik die erg korte en lage hotrot wel erg gaaf vind, die soort vlieg ook wel, maar die echt op een rod lijkt is echt wel heel gaaf, nog wat afwereken en gaan.

Greatnix Spookeend

Geplaatst: ma 26 dec, 2005 10:54
door Yannick
Lelijke Eend schreef:@Yannick: jij kent de bouwer van die hotrod-Eenden ?
Ik was eens ergens op een website van hem gestoten. :)

Geplaatst: ma 26 dec, 2005 13:18
door Lelijke Eend
Vandaar :D

Maar weet je de URL nog ?

Geplaatst: do 12 jan, 2006 05:21
door SamClukkers
Het is een fransman, beide 2cv's op pagina 1 zijn creaties van hem. Hij bouwt ze uisluitend met bestaande 2cv onderdelen afkomstig van wrakken. Gewoon voor de fun, niet om mee te rijden.

Prachtig trouwens, vooral die eerste ... eindelijk nog eens een vent met stijl 8)

Groetjes Sam

Geplaatst: do 12 jan, 2006 23:41
door thomaaas
In amerika is het geen vereiste om je veiligheidsgordels te dragen, lichten moeten zo afgesteld zijn dat ze de gehele weg verlichten (niet afstellen dus), en als je je auto verbouwd moet je melden of het aantal deuren gelijk is gebleven en als een inspecteur het er al dan niet mee eens is dat de auto niet uit elkaar valt, dan krijg je een nieuw nummerbord.

Het wordt veel moeilijker als je een auto wilt importeren in amerika, dan zul je een omgebouwde eend er maar met de grootste moeite in krijgen...

En dat gaat zo met alles wat je invoerd in amerika, als het er eenmaal is, dan kun je ermee doen en laten wat je wilt.

Kijk maar eens naar MTV's ride my pimp...