Chassis 1 (chassis niet origineel|)

Reparaties, modificaties en onderhoud
plop
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 11 apr, 2003 12:46
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door plop » vr 4 jul, 2003 11:41

Te hard rijden mag ook niet :roll:

Ben het met je eens dat we een beetje off topic gaan, denk dat de koper gewoon op zijn gevoel moet afgaan (ben ik verliefd op de auto ja of nee, en wat is de prijs die ik ervoor wil betalen). Je hebt trouwens wel een sterk argument in handen om de prijs wat naar beneden te krijgen :lol:

Plop :twisted:
Plopperdeplop

Gebruikersavatar
robbie
Beginner
Beginner
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 25 jun, 2003 22:17
Locatie: Vlaardingen

bedankt

Bericht door robbie » vr 4 jul, 2003 13:08

Alle goede en geruststellende adviezen ten spijt. Ik ben verliefd op een eend. De auto is vanaf eind juli mijn/ons.

Bedankt voor de tips in ieder geval.


Robert,
Part-time thrillseeker

plop
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 11 apr, 2003 12:46
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door plop » vr 4 jul, 2003 13:17

Robert,

Gefeliciteerd heel veel plezier er mee toegewenst. Je kunt dus in ieder geval nog met je nieuwe vlam naar Italie :lol:

Plop :twisted:
Plopperdeplop

Ramon
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3690
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 10:42
Locatie: ibiza
Contacteer:

Bericht door Ramon » vr 4 jul, 2003 14:48

ik heb mijn eendje gekocht met een gegalvaniseerd chassis volgens de vorige eigenaar is dat door een eenden garage gedaan in den Haag maar ik heb ook geen bewijs van die ombouw wel zie ik dat het een nieuw chassis is en een hele goede, maar de nummers kloppen ook ook de sluitekens ovale rondjes verder heb ik geen problemen gehad met apk alleen ben ik bang om het chassis te vervangen dan komen ze er maybe achter

groetjes Ramon

Gebruikersavatar
robbie
Beginner
Beginner
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 25 jun, 2003 22:17
Locatie: Vlaardingen

Bericht door robbie » vr 4 jul, 2003 14:56

plop schreef:Robert,

Gefeliciteerd heel veel plezier er mee toegewenst. Je kunt dus in ieder geval nog met je nieuwe vlam naar Italie :lol:

Plop :twisted:
Dank je wel maareehhh ik ga naar Frankrijk. En ik haal hem/haar pas op als ik terug ben. :cry:

Gebruikersavatar
robbie
Beginner
Beginner
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 25 jun, 2003 22:17
Locatie: Vlaardingen

Bericht door robbie » vr 4 jul, 2003 15:01

Ramon2cv schreef:ik heb mijn eendje gekocht met een gegalvaniseerd chassis volgens de vorige eigenaar is dat door een eenden garage gedaan in den Haag maar ik heb ook geen bewijs van die ombouw wel zie ik dat het een nieuw chassis is en een hele goede, maar de nummers kloppen ook ook de sluitekens ovale rondjes verder heb ik geen problemen gehad met apk alleen ben ik bang om het chassis te vervangen dan komen ze er maybe achter

groetjes Ramon
Dan hebben we denk ik hetzelfde probleem. In het grijze circuit houden dus, ook bij de eventuele vervanging.

Plaats reactie