Pagina 2 van 2
Geplaatst: do 23 feb, 2006 22:02
door Yannick
Wel dan...Leve Nederland!
Geplaatst: vr 24 feb, 2006 07:46
door Flying Duckman
Het is erg lastig dit soort dingen.
In mijn chassis is destijds over het chassisnummer gelast. De Douane destijds is langsgeweest en er is onder toezicht van de douane een nieuw chassisnummer ingeslagen. Dacht je dat dit geen problemen opleverde? Het chassisnummer werd steeds minder zichtbaar en het is te zien dat het ingeslagen is, dus steeds elk jaar was het weer hetzelfde gezeik en zeiden ze ga ma naar de RDW voor indentificatie. De RDW keek dan en moest je weer overtuigen dat de douane het zo had gezien...
Affijn, nu is er ook een nieuw plaatje in het chassis gelast en nu is het wel goed in orde, maar soms als je via de juiste weg gaat levert dat alleen maar problemen op.
Geplaatst: za 25 feb, 2006 10:24
door Spookeend
heb jij dan geen formulier van de douane??
bij ook problemen, slecht chassies enz, dus snel roest, ook bij de ingeslagen letters. Dus, letters elk jaar minder goed leesbaar. Ik doe dan ook elk jaar ff beetje schuren, beetje zwarte verf met de vinger erin, ff laten drogen, overige verf verwijderen en blanke lak erover.
Bij de keuring, (copy) van het douane formulier erbij en, geen probleem.
Helaas is het dus zo dat de douane niet meer mag checken en je naar de RDW moet.
Greatnix Spookeend
Geplaatst: za 25 feb, 2006 12:26
door Flying Duckman
Nee ik heb er nooit een document van de douane bij gekregen, omdat de plaats vrijwel hetzelfde was gebleven, dus vonden ze het niet nodig. Normaal zit het voor en onder de aandrijfas, hij zat daarna onder en achter de aandrijfas, net een klein verschil, nu zit die weer waar hij moet zitten