Green-Duckman schreef:En wat een vette kleur!!! is ie orgineel? en je houd em toch wel die kleur!!
Ja natuurlijk hou ik m in deze prachtige kleur! Hij is origineel groen! Jouw geel erbij ziet er ook wel stoer uit, maar ik weet nog niet of ik hem echt veel ga veranderen. Hij ziet er zo ook al wel gaaf uit!
Green-Duckman schreef:Ohw trouwens je kan wel officieel blauwe platen nemen!! cool!!!

Nee, dat kan niet. Blauwe platen zijn namelijk goedgekeurd TOT 1 januari 1978. En laat die van mij nou een paar maanden jonger zijn ...
Maar met blauwe kentekenplaten zijn ze ook lang niet zo mooi hoor!
bebe schreef:Delfosso schreef:Leuke frisse groene kleur, vooral zo houden
Precies, dé kleur voor een eendje! Ik ben de mijne nu "vert palmeraie" aan het rollen.
Is die van jou vert bamboo of vert palmeraie?
Ik weet het eerlijkgezegd nog niet! Ik heb al wel gekeken op het schutbord maar nog niets gevonden, normaal staat het linksboven op het schutbord

... niet gezien helaas...
Punky schreef:Gelukkig is het een groene geworden!!!

Ja gelukkig! Het zou maar eens een rooie zijn

...
Wat een leuke reacties allemaal! Na een lange speurtocht blijkt toch maar weer dat ik daar wel voordeel uit gehaald heb (naar mijn mening dan). De vorige eenden waren toch in een aanzienlijk mindere staat, of niet zo mooi, of slechter. Ik heb wel geleerd dat er geen echt perfecte eenden zijn. Met elke is wel wat. Helemaal in deze prijsklasse. Deze is ook niet perfekt, hij heeft zijn plekjes op de koets (de rechter regengoot langs de deuren is rot helaas), maar dit gaat verholpen worden. Verder een pot verf erbij gekregen, zodat ik de eend lekker bij kan werken, waar ik schuur/plamuurwerk heb gedaan. Ik zal zeker nog veel plezier aan het werken aan de eend hebben!
Frank