Prinses van Bilturg in haar nieuwe koets

Hier kun je jezelf voorstellen, of met je nieuwe 2cv gaan pronken.
Rutgerrrr
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Rutgerrrr » ma 10 jul, 2006 14:54

Gefeliciteerd en welkom! Weer een Dyane erbij op het forum, daar worden we erg blij van :-)
hum hum

Prinses van Bilturg
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door Prinses van Bilturg » ma 10 jul, 2006 15:22

pauldegoede schreef:Kijk, Jij hebt de dyane van Jan Kramer gekocht. Goede keuze waar ik je bijzonder veel plezier mee wens!

Paul
Ik heb de Dyane inderdaad van Jan Kramer gekocht! Het leek me wel verstandig om mijn eerste autootje van een handelaar te kopen, al is de term 'handelaar' er niet een die ik aan Jan Kramer zou koppelen. :D Ik ben blij dat ik haar bij Jan heb gekocht. Hij is heel direct, eerlijk en duidelijk, en hij is volgens mij heel goed voor de autootjes die hij onder zijn hoede heeft. :P

de Prinses van Bilturg
De Prinses van Bilturg heeft een prachtige mintgroene koets!

Prinses van Bilturg
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Luxe

Bericht door Prinses van Bilturg » ma 10 jul, 2006 15:26

Jeroen-citroen schreef:Ben ff op je space wezen kijken en ik moet zeggen dat het een leuke dyane is en nog een "luxe "ook met radio en trekhaak.
Nogmaals veel plezier ermee

Groet, Jeroen
Tja, ik vond mijn autootje ook wel luxe! Ik zei tegen mijn vriendje: 'het is toch best een luxe auto, en redelijk stil ook!'
Mijn vriendje lag helemaal in een scheur, maar ik vind het best luxe. Ik heb zelfs een achteruitkijkspiegel met dag- en nachtstand. En de radio is super! Ik haal bij het parkeren een knopje van de radio, zodat hij stuk lijkt voor een debiele junk. :wink:
Tja, die trekhaak, wat ik daarmee moet? Misschien kan er nog een fietsendrager op, maar een caravan lijkt me toch wel iets teveel van het goede.

groetjes,
de Prinses van Bilturg

Prinses van Bilturg
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Re: Leuk!

Bericht door Prinses van Bilturg » ma 10 jul, 2006 15:30

Geweldige kleur! Ik heb zelf een Dyane6 uit '82 in deze schitterende kleur, hoewel de familie en kennissen er anders over denken. Wees er goed zuinig op, een Dyane is een zeldzame verschijning aan het worden! Een foto van mijn Vert Jade Dyane staat op www.2cvclubtwente.tk
Ik vind het ook een superkleur! Goh, dat er werkelijk mensen zijn, die de kleur maar niks vinden. :? Raar is dat! Ik heb even gekeken op de website maar kon nog geen fotootje vinden van jouw bolide. :cry: Wellicht ligt dat aan mij, ik ga nog eens kijken! :?:

groetjes,
de Prinses van Bilturg[/quote]

Prinses van Bilturg
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

cursus eendologie

Bericht door Prinses van Bilturg » ma 10 jul, 2006 15:33

dyane_ac078 schreef:Leuk!!!!
Helemaal goed die Dyane en zeker die zachtgroene kleur.

Bij het Eendeei (www.eendeei.nl) organiseren ze elk jaar een cursus eendologie. Het is even een stukkie rijden van Tilburg. Maar deze cursus is echt de moeite waard. Dan komt het zeker goed!
Maaruhm, die cursus is toch voor mensen die al wat kluservaring hebben? Dat heb ik namelijk niet. Tja, IKEA-kasten monteren enzo, maar dat bedoelen ze vast niet met kluservaring. Heb jij zo'n cursus gedaan? Kan dat zonder kluservaring?

Groetjes,
de Prinses van Bilturg

Prinses van Bilturg
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Blij!

Bericht door Prinses van Bilturg » ma 10 jul, 2006 15:36

Rutgerrrr schreef:Gefeliciteerd en welkom! Weer een Dyane erbij op het forum, daar worden we erg blij van :-)

:lol: @-}-- Hihi! dankje! :D

supercees
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door supercees » ma 10 jul, 2006 15:42

quote: "Tja, die trekhaak, wat ik daarmee moet? Misschien kan er nog een fietsendrager op, maar een caravan lijkt me toch wel iets teveel van het goede. "

ik gebruik mijn trekhaak als parkeersensor, werkt goed! en natuurlijk voor de paradiso vouwwagen.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break

Prinses van Bilturg
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

luxe

Bericht door Prinses van Bilturg » ma 10 jul, 2006 15:55

ik gebruik mijn trekhaak als parkeersensor, werkt goed! en natuurlijk voor de paradiso vouwwagen.
Dat is ook de reden dat ik mijn trekhaak er maar op laat zitten. 8) We hadden het er al over, het is een luxe auto, zelfs met parkeerhulp! :D

groetjes,
de Prinses

OnsEendje2
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door OnsEendje2 » ma 10 jul, 2006 15:59

dyane_ac078 schreef:Bij het Eendeei (www.eendeei.nl) organiseren ze elk jaar een cursus eendologie. Het is even een stukkie rijden van Tilburg. Maar deze cursus is echt de moeite waard. Dan komt het zeker goed!
Off-topic: weet hoe je je aanmeldt voor de cursus? Ik heb al 2x een poging via de website gedaan en een keer gemaild, maar het blijft wel erg stil.... (lees: geen reactie).
Geen eend, geen onderschrift :(
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special

pauldegoede
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door pauldegoede » ma 10 jul, 2006 16:58

de eendologiecursus is speciaal voor beginners. Leuke cursus. Ik heb heel wat keertjes vanuit Tilburg per Dyane de tocht naar het Ei ondernomen. Ik zou het zeker overwegen om die cursus te gaan volgen. Er komt niet alleen sleutelinformatie, maar ook een aantal praktische zaken langs die zeer nuttig zijn voor A-typen berijders.

Prinses van Bilturg
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

cursus eendologie

Bericht door Prinses van Bilturg » ma 10 jul, 2006 19:00

Super! Bedankt, dan ga ik lekker de curus eendologie volgen! De prijs valt me ook reuzemee. Ik zie overigens dat de cursus voor dit jaar al is geweest, die was in maart. Dan wordt het dus waarschijnlijk augustus 2007 dat ik kan beginnen. Niet erg, kan ik eerst even afstuderen. Ik ga me opgeven!

Groetjes,
de Prinses van Bilturg

Frank Deusjevoo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Frank Deusjevoo » ma 10 jul, 2006 19:27

Een leuke dyane zeg!

Groen is ook een hele mooie kleur!

Veel plezier ermee!

Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...

LoLa
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door LoLa » ma 10 jul, 2006 21:01

OnsEendje2 schreef:
dyane_ac078 schreef:Bij het Eendeei (www.eendeei.nl) organiseren ze elk jaar een cursus eendologie. Het is even een stukkie rijden van Tilburg. Maar deze cursus is echt de moeite waard. Dan komt het zeker goed!
Off-topic: weet hoe je je aanmeldt voor de cursus? Ik heb al 2x een poging via de website gedaan en een keer gemaild, maar het blijft wel erg stil.... (lees: geen reactie).
Same here!
LoLa: Wel van naam verandert maar niet minder Gek!

thomaaas
Heavy user
Heavy user

Bericht door thomaaas » wo 12 jul, 2006 23:02

Ja die wil k ook es n keer doen, maar dan de lascursus daarvan. In de autoweek van 2 weken geleden wstond er een stukje over in, misschien dat je buurman, vader of vriend em heb?
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break

Prinses van Bilturg
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door Prinses van Bilturg » ma 17 jul, 2006 13:46

thomaaas schreef: In de autoweek van 2 weken geleden wstond er een stukje over in, misschien dat je buurman, vader of vriend em heb?
Daar ga ik eens naar zoeken. Misschien heeft mijn broer de autoweek. Dat is in ieder geval een autofreak. Dankje!

groetjes,
de Prinses van Bilturg

Plaats reactie