Prinses van Bilturg in haar nieuwe koets
- Prinses van Bilturg
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik heb de Dyane inderdaad van Jan Kramer gekocht! Het leek me wel verstandig om mijn eerste autootje van een handelaar te kopen, al is de term 'handelaar' er niet een die ik aan Jan Kramer zou koppelen. Ik ben blij dat ik haar bij Jan heb gekocht. Hij is heel direct, eerlijk en duidelijk, en hij is volgens mij heel goed voor de autootjes die hij onder zijn hoede heeft.pauldegoede schreef:Kijk, Jij hebt de dyane van Jan Kramer gekocht. Goede keuze waar ik je bijzonder veel plezier mee wens!
Paul
de Prinses van Bilturg
De Prinses van Bilturg heeft een prachtige mintgroene koets!
- Prinses van Bilturg
- Gebruiker
- Contacteer:
Luxe
Tja, ik vond mijn autootje ook wel luxe! Ik zei tegen mijn vriendje: 'het is toch best een luxe auto, en redelijk stil ook!'Jeroen-citroen schreef:Ben ff op je space wezen kijken en ik moet zeggen dat het een leuke dyane is en nog een "luxe "ook met radio en trekhaak.
Nogmaals veel plezier ermee
Groet, Jeroen
Mijn vriendje lag helemaal in een scheur, maar ik vind het best luxe. Ik heb zelfs een achteruitkijkspiegel met dag- en nachtstand. En de radio is super! Ik haal bij het parkeren een knopje van de radio, zodat hij stuk lijkt voor een debiele junk.
Tja, die trekhaak, wat ik daarmee moet? Misschien kan er nog een fietsendrager op, maar een caravan lijkt me toch wel iets teveel van het goede.
groetjes,
de Prinses van Bilturg
- Prinses van Bilturg
- Gebruiker
- Contacteer:
Re: Leuk!
Ik vind het ook een superkleur! Goh, dat er werkelijk mensen zijn, die de kleur maar niks vinden. Raar is dat! Ik heb even gekeken op de website maar kon nog geen fotootje vinden van jouw bolide. Wellicht ligt dat aan mij, ik ga nog eens kijken!Geweldige kleur! Ik heb zelf een Dyane6 uit '82 in deze schitterende kleur, hoewel de familie en kennissen er anders over denken. Wees er goed zuinig op, een Dyane is een zeldzame verschijning aan het worden! Een foto van mijn Vert Jade Dyane staat op www.2cvclubtwente.tk
groetjes,
de Prinses van Bilturg[/quote]
- Prinses van Bilturg
- Gebruiker
- Contacteer:
cursus eendologie
Maaruhm, die cursus is toch voor mensen die al wat kluservaring hebben? Dat heb ik namelijk niet. Tja, IKEA-kasten monteren enzo, maar dat bedoelen ze vast niet met kluservaring. Heb jij zo'n cursus gedaan? Kan dat zonder kluservaring?dyane_ac078 schreef:Leuk!!!!
Helemaal goed die Dyane en zeker die zachtgroene kleur.
Bij het Eendeei (www.eendeei.nl) organiseren ze elk jaar een cursus eendologie. Het is even een stukkie rijden van Tilburg. Maar deze cursus is echt de moeite waard. Dan komt het zeker goed!
Groetjes,
de Prinses van Bilturg
- Prinses van Bilturg
- Gebruiker
- Contacteer:
Blij!
Rutgerrrr schreef:Gefeliciteerd en welkom! Weer een Dyane erbij op het forum, daar worden we erg blij van
Hihi! dankje!
- Prinses van Bilturg
- Gebruiker
- Contacteer:
luxe
Dat is ook de reden dat ik mijn trekhaak er maar op laat zitten. We hadden het er al over, het is een luxe auto, zelfs met parkeerhulp!ik gebruik mijn trekhaak als parkeersensor, werkt goed! en natuurlijk voor de paradiso vouwwagen.
groetjes,
de Prinses
-
- Veelvuldig poster
Off-topic: weet hoe je je aanmeldt voor de cursus? Ik heb al 2x een poging via de website gedaan en een keer gemaild, maar het blijft wel erg stil.... (lees: geen reactie).dyane_ac078 schreef:Bij het Eendeei (www.eendeei.nl) organiseren ze elk jaar een cursus eendologie. Het is even een stukkie rijden van Tilburg. Maar deze cursus is echt de moeite waard. Dan komt het zeker goed!
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
-
- Gebruiker
de eendologiecursus is speciaal voor beginners. Leuke cursus. Ik heb heel wat keertjes vanuit Tilburg per Dyane de tocht naar het Ei ondernomen. Ik zou het zeker overwegen om die cursus te gaan volgen. Er komt niet alleen sleutelinformatie, maar ook een aantal praktische zaken langs die zeer nuttig zijn voor A-typen berijders.
- Prinses van Bilturg
- Gebruiker
- Contacteer:
cursus eendologie
Super! Bedankt, dan ga ik lekker de curus eendologie volgen! De prijs valt me ook reuzemee. Ik zie overigens dat de cursus voor dit jaar al is geweest, die was in maart. Dan wordt het dus waarschijnlijk augustus 2007 dat ik kan beginnen. Niet erg, kan ik eerst even afstuderen. Ik ga me opgeven!
Groetjes,
de Prinses van Bilturg
Groetjes,
de Prinses van Bilturg
-
- Veelvuldig poster
Same here!OnsEendje2 schreef:Off-topic: weet hoe je je aanmeldt voor de cursus? Ik heb al 2x een poging via de website gedaan en een keer gemaild, maar het blijft wel erg stil.... (lees: geen reactie).dyane_ac078 schreef:Bij het Eendeei (www.eendeei.nl) organiseren ze elk jaar een cursus eendologie. Het is even een stukkie rijden van Tilburg. Maar deze cursus is echt de moeite waard. Dan komt het zeker goed!
LoLa: Wel van naam verandert maar niet minder Gek!
- Prinses van Bilturg
- Gebruiker
- Contacteer:
Daar ga ik eens naar zoeken. Misschien heeft mijn broer de autoweek. Dat is in ieder geval een autofreak. Dankje!thomaaas schreef: In de autoweek van 2 weken geleden wstond er een stukje over in, misschien dat je buurman, vader of vriend em heb?
groetjes,
de Prinses van Bilturg