Eend laten spuiten
-
- Regelmatige poster
Ja, daar hebben ze mooie apparaatjes voor waar ze de kleur mee kunnen "meten".
Maar om een antwoord te geven op de vraag, zou ik kiezen voor een orginele kleur en niet voor een matallic variant. Gewoon omdat ik het lelijk vind een eend teveel galns te geven. Een eend is simpel een eend. Maar ja, omdat ik het vind. Als jij iets anders wil (paars met witte stippen) dan mag je het van mij doen. Het is jouw auto.
Maar om een antwoord te geven op de vraag, zou ik kiezen voor een orginele kleur en niet voor een matallic variant. Gewoon omdat ik het lelijk vind een eend teveel galns te geven. Een eend is simpel een eend. Maar ja, omdat ik het vind. Als jij iets anders wil (paars met witte stippen) dan mag je het van mij doen. Het is jouw auto.
Beter een eend dan geen eend
Tjah.. Ik ben zelf ook voorstander van een zo origineel mogelijke eend, dus ook de kleur.
Maar jah dr zijn ook andere meningen.
Maar goed dat niet iedereen dezelfde mening heeft anders zou het Nederlandse wagenpark er helemaal hetzelfde uitzien!!!
Iedereen in een Eend....
t zou er misschien wel aardig uitzien!!

Maar jah dr zijn ook andere meningen.

Iedereen in een Eend....

t zou er misschien wel aardig uitzien!!

-
- Veelvuldig poster
je kunt wel een andere kleur kiezen maar neem dan een andere Citroen kleur, het leifst natuurlijk een kleur uit het bouwjaar van het kenteken.
Overigens weet ik wel in de Betuwe een bedrijfswagenschade spuiterij die ook eendjes ( of onderdelen) spuit en vaak ook nog zonder bonnetje.
Hobbes , die wel van pasteltinten houd, zeker bij een eend
Overigens weet ik wel in de Betuwe een bedrijfswagenschade spuiterij die ook eendjes ( of onderdelen) spuit en vaak ook nog zonder bonnetje.
Hobbes , die wel van pasteltinten houd, zeker bij een eend
met eendige groeten,
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
Dit was mijn enorme offtopic vraag ...Met mijn wolkje is niets mis.....
mag ik daar (beetje offtopic) misschien iets over vragen....zijn de originele kleuren nog steeds allemaal te spuiten dan voor een 2cv? snappen jullie wat ik bedoel...als ik straks (is namelijk zo) een achterdeurtje moet laten vervangen zal deze nooit in mijn eigen kleur komen maar zal deze gespoten moeten worden ben ik bang...
Zeker niets mis met de wolkjes hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gelukkig niet...er zal namelijk binnenkort een deurtje vervangen moeten worden...en zal ik je een geheimpje vertellen.......de wolken zijn stickers........niet doorvertellen hoor......ps er is toch niks mis mee met de wolkjes? toch?
Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
-
- Heavy user
Nej k houd ook niet van glimmerikkenlak op een eend hoor. Maar als je 't doet, doe 't dan goed hé.
En Maaikie: t valt me wel een beetje tegen dat die wolken niet echt zijn!!! Verder kun je zo'n beetje elke kleur die je wilt op je eend laten spuiten, dus maak je daar maar geen zorgen over.
En Maaikie: t valt me wel een beetje tegen dat die wolken niet echt zijn!!! Verder kun je zo'n beetje elke kleur die je wilt op je eend laten spuiten, dus maak je daar maar geen zorgen over.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
haha...zo heb ik haar overgenomen.....is ook wel de charme....kan je ze er altijd weer bijplakken...kan ze er nu namelijk niet meer afpulken..maar wie weet ga ik wel eens malletjes maken en het daadwerkelijk spuiten..kijk...dát kan ik nou weer wel...maar al jullie technische termen daar snap ik meestal geen pepernoot van, maar in dit geval is het wel het overwegen waard malletjes te maken van de wolkjes..alleen zit de originele lak nog onder de wolkjes...
Ik zal er eens rustig over nadenken...eerst maar eens kijken wat er allemaal opgeknapt moet gaan worden straks...

Kingfisher Sky Celliste
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
typ bij marktplaats eens 2cv in... er staat een eend te koop met parelmoer lak erop.. Wel gaaf vind ik! alleen die bumper..

2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ja die bedoel ik..
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81