Visa onstekings probleem??
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1391
- Lid geworden op: ma 17 mar, 2003 21:14
- Locatie: koudekerk ad rijn
ze zijn niet heel erg gevoelig (heb er nu 2 kapot gehad in c.a. 60.000 km) maar als ze kapot gaan heb je wel een probleem, je weet meestal niet welke kapot is en soms doetie t wel en soms niet...... ook kan ie het wel doen als ie koud is en als ie warm wordt ermee stoppen!
als je dus met een visablok met sensoren rijdt, neem altijd gereedschap en reservesensoren mee (heb er zelf 6 bij me!) en een reserve computer, kan dezelfde symptomen hebben........
waar is die goede oude tijd van contactpuntjes gebleven........ maar goed voor de rest heb ik er weinig onderhoud aan, nooit puntjes stellen enzo! en niet te vergeten het vergrote rijplezier!
greetz Rusty
als je dus met een visablok met sensoren rijdt, neem altijd gereedschap en reservesensoren mee (heb er zelf 6 bij me!) en een reserve computer, kan dezelfde symptomen hebben........
waar is die goede oude tijd van contactpuntjes gebleven........ maar goed voor de rest heb ik er weinig onderhoud aan, nooit puntjes stellen enzo! en niet te vergeten het vergrote rijplezier!
greetz Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
valt best mee met dat gedoe, alleen soms is er iets aan de hand waar je uren naar kan zoeken, terwijl het vaak iets heel kleins is..
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
ik ben van 130 terug gegaan naar 125 2e trap.. eerste trap 120 geloof ik
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1391
- Lid geworden op: ma 17 mar, 2003 21:14
- Locatie: koudekerk ad rijn
oh, het kan ook zijn dat ik er 2x 120 in heb (wat is de standaard maat ook alweer) ik weet wel dat er in de 1e trap een kleinere zat dan in de 2e. De sproeier in de 1e heb ik vervangen door een uit een andere carb waar 2 grote in zaten (ouder type!) maar goed ik zal wel eens gaan proberen met een stapje groter in de 2e trap, zal nog wel ff duren heb het op het moment druk met andere dingen.....
greetz Rusty
greetz Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
ik weet van mijn blok wel dat ie eigenlijk nog steeds iets meer lucht nodig heeft..
als ik nu kleinere sproeiers test, kost het mij vermogen..
maar er blijft nog steeds met flink gassen, een benzine nevel boven de carb. hangen.
power tube is na mijn zien, ideaal voor mij.. alleen ben ik dan m'n mooie snorkel geluid kwijt, wat die K&N nu doet dus probeer ik op den duur (als ie blijft) een power tube idee te maken, met een K&N er tussen.
'k heb al eens een foto gezien van zo'n ding, hier ergens op het forum, maar waar?
als ik nu kleinere sproeiers test, kost het mij vermogen..
maar er blijft nog steeds met flink gassen, een benzine nevel boven de carb. hangen.
power tube is na mijn zien, ideaal voor mij.. alleen ben ik dan m'n mooie snorkel geluid kwijt, wat die K&N nu doet dus probeer ik op den duur (als ie blijft) een power tube idee te maken, met een K&N er tussen.
'k heb al eens een foto gezien van zo'n ding, hier ergens op het forum, maar waar?
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/