Hoe ben je aan je sleutelruimte gekomen?
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Wat je kan doen is elke caravan-stalling-boer uit jouw regio die op marktplaats staat mailen. Velen willen niet dat er gesleuteld wordt, maar soms heb je mazzel.
Zo ben ik ook aan een geschikte plek gekomen. Ik huur nu samen met een vriend 125m2 voor een kleine €200,-/maand incl. krachtstroom. Ondertussen staan er 3 DS-en, 1 HY, 1 2CV en een niet nader te noemen Duits blik in. En er is nog zat sleutelruimte.
Zo ben ik ook aan een geschikte plek gekomen. Ik huur nu samen met een vriend 125m2 voor een kleine €200,-/maand incl. krachtstroom. Ondertussen staan er 3 DS-en, 1 HY, 1 2CV en een niet nader te noemen Duits blik in. En er is nog zat sleutelruimte.
-
- Veelvuldig poster
Water kan je wel regelen met een regen ton! om eens je handen te wassen of iets te spoelen!!!!
Ik zelf zit in een schuur 10km van mijn huis vandaan! perfect droog, en mag er sleutelen wanneer ik wil. en kan mijn eend ook altijd er in en er uit rijden zelfs midden in de nacht!!
Maar ut liefst zit ik toch wat dichter bij huis aar hier in zierikzee is alles ook zo duur!!
Betaal nu maar 25 euries per maand voor plek voor zo'n 2 eenden, en de autobianchi van mijn schoonvaderf staat er ook !
Ik zelf zit in een schuur 10km van mijn huis vandaan! perfect droog, en mag er sleutelen wanneer ik wil. en kan mijn eend ook altijd er in en er uit rijden zelfs midden in de nacht!!
Maar ut liefst zit ik toch wat dichter bij huis aar hier in zierikzee is alles ook zo duur!!
Betaal nu maar 25 euries per maand voor plek voor zo'n 2 eenden, en de autobianchi van mijn schoonvaderf staat er ook !
2cv Vert Bambou '79
-
- Eenmalige poster
- Contacteer:
Autowerkplaatsen in Rotterdam
In Rotterdam zijn binnenkort sleutelplekken te huur.
Ideaal voor restauratie projecten!
Ideaal voor restauratie projecten!
Binnenkort in Rotterdam!
www.autowerkplaatsverhuur.nl
www.autowerkplaatsverhuur.nl
Mooie ruimte websurfer80, maar voor een hobbyist een beetje duur....
Het is denk ik wel een fantastisch plan om zo'n spuitcabine te gaan verhuren!
Zelf huur ik ongeveer 50 vierkante meter voor 150 euro per maand, incl stroom.
Stom toeval dat dit vrij kwam. De vorige huurder vond het nodig wietplantjes te gaan kweken en werd daarmee betrapt. Toen bleek ook dat hij al eens brand had veroorzaakt (het is een houten gebouwtje) met deze activiteiten. In ruil voor twee maanden vrije huur heb ik toen de elektriciteit weer aangelegd en dat kotje weer enigszins opgeknapt.
Het is denk ik wel een fantastisch plan om zo'n spuitcabine te gaan verhuren!
Zelf huur ik ongeveer 50 vierkante meter voor 150 euro per maand, incl stroom.
Stom toeval dat dit vrij kwam. De vorige huurder vond het nodig wietplantjes te gaan kweken en werd daarmee betrapt. Toen bleek ook dat hij al eens brand had veroorzaakt (het is een houten gebouwtje) met deze activiteiten. In ruil voor twee maanden vrije huur heb ik toen de elektriciteit weer aangelegd en dat kotje weer enigszins opgeknapt.
- Ed147
- Veelvuldig poster
Ik heb eerst in Den Haag op de Binckhorstlaan gezeten, daarna in een stuk loods langs de Vliet.
Geen me even een PM, m'n vader zit daar nog steeds.
Kan altijd vragen of er nog plek is.
Ik zit zelf net buiten het dorp waar ik woon, passen 3-4 auto's in.
Zag het toevallig te huur staan tijdens het motorrijden.
Zat ook een wiet kwekerij in.......
Heb zelf alles weer opgeknapt en aangesloten, in ruil voor een leuke huurprijs.
Geen me even een PM, m'n vader zit daar nog steeds.
Kan altijd vragen of er nog plek is.
Ik zit zelf net buiten het dorp waar ik woon, passen 3-4 auto's in.
Zag het toevallig te huur staan tijdens het motorrijden.
Zat ook een wiet kwekerij in.......
Heb zelf alles weer opgeknapt en aangesloten, in ruil voor een leuke huurprijs.