ff voorstellen
-
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
Wat heb ik toch een mazzel.... 50% amsterdams bloed en 50%brabants bloedthe Nosepicker schreef:Welkom, vanuit een zonovergoten Brabant, provincie grenzend aan de noordzijde van de mooiste provincie van Nederland.
En dat terwijl ik eigenlijk helemaal niets met grenzen heb
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
- Jeroen-citroen
- Moderator
Dat heb je nou altijd ..... mensen die van 2 walletjes eten maaruuh niet doorvertellen ik woon ook liever buiten de stad hoor met een lekkere schuur naast m'n huisieOnsEendje2 schreef: Wat heb ik toch een mazzel.... 50% amsterdams bloed en 50%brabants bloed
En dat terwijl ik eigenlijk helemaal niets met grenzen heb
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
hhaha. Wat een leuke reacties. Om de zuiderlinge te steunen. Mijn accent is dat van een echte limburger. Deze ogenschijnlijke brabo heeft zijn roots liggen in de mooiste stad van het land. Jawel Maastricht. Mijn eerste Diane reed dus daar rond. En ja voor werk terecht gekomen in "het brabantse land, waar het leven goed is". Dit maakt het forum nog internationaler.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Volgens mij heb je nog steeds spijt dat je in Brabant bent gaan wonen, Tim...the Nosepicker schreef:Welkom, vanuit een zonovergoten Brabant, provincie grenzend aan de noordzijde van de mooiste provincie van Nederland.
Namens mij ook welkom Amon...
Asten ligt dichtbij de grens van de mooiste provincie van Nederland....dus dat je er nog vaak mogen komen !
T.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
- Prinses van Bilturg
- Gebruiker
- Contacteer:
Welkom! Asten is volgens mij een erg leuk plaatsje. Ik zat er onlangs nog te denken om er te gaan solliciteren, maar heb toch maar gekozen voor een baan ietsjes dichter bij.
Veel plezier op dit forum in ieder geval!
Groetjes,
de Prinses van Bilturg
Veel plezier op dit forum in ieder geval!
Groetjes,
de Prinses van Bilturg
De Prinses van Bilturg heeft een prachtige mintgroene koets!