18-19-20 augustus PLATTINNEKESMEETING
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
- Prinses van Bilturg
- Gebruiker
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ik heb lange tijd met die zwarte 2cv6 samen gereden tot aan de stop. En de terug reis samen met een paarse uitgebouwde 2cv6. We zijn in de buurt van Hilvarenbeek gekomen, omdat we in Biest-Houthakker zijn geweest bij dat 'Frans dorp'. Hier was de tussen stop. De route die we hebben gereden was een smokkelroute die ons over asfalt en zandpaden op onze bestemming bracht.
Zo'n rit heb ik nog nooit gereden dus was wel gaaf. Ik heb gistere zo'n 300 km gereden zonder problemen
Dus dames en heren voor volgend jaar in de agenda zetten dit evenement is zeker de moeite waard. Ik vond het wel mooi dat er een keer wat ribbel eendjes waren.

- Prinses van Bilturg
- Gebruiker
- Contacteer:
Hee, dan heb ik je inderdaad gezien. Je hebt een prachtige auto. Het zag er leuk uit om de eendjes met het grootste gemak over het zandweggetje te zien gaan. Vooral toen ik even later een busje zag met aanhanger die bijna van de weg af stuiterde, terwijl die echt heel langzaam ging!
Misschien moet ik volgend jaar dan ook maar naar die meeting komen!
Groetjes
Misschien moet ik volgend jaar dan ook maar naar die meeting komen!
Groetjes
De Prinses van Bilturg heeft een prachtige mintgroene koets!
- Prinses van Bilturg
- Gebruiker
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
Hobbes is ook naar Belgie geweest, was erg gezellig en het weer werkte ook nog redelijk mee.
Ga volgend jaar weer!
Had deze keer ook de fiets meegenomen want ik ben na de platinnekes meeting doorgereden naar Gent, daar een dagje gebleven en via Baarle-Nassau en Tiel weer naar huis.
Ga volgend jaar weer!
Had deze keer ook de fiets meegenomen want ik ben na de platinnekes meeting doorgereden naar Gent, daar een dagje gebleven en via Baarle-Nassau en Tiel weer naar huis.
met eendige groeten,