uitlaat ter vervanging van 1e demper
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1770
- Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
- Locatie: stompwijk (zh)
hoe langer de pijp, hoe lager het geluid.
hoe dikker de pijp, hoe lager het geluid. met dikker bedoel ik grotere doorsnede.
als je 2 uitlaten kunt maken, die zo snel mogelijk zo'n groot mogelijke doorsnede krijgen en onder de auto door zo ver mogelijk naar achteren lopen, krijg je de luidste en laagste klappen, harley davidson-achtig, alleen dan regelmatig. het zal alleen je vermogen niet ten goede komen, denk ik.
en als je volgend jaar zo naar zweden rijdt wordt je het aardig zat...
hoe dikker de pijp, hoe lager het geluid. met dikker bedoel ik grotere doorsnede.
als je 2 uitlaten kunt maken, die zo snel mogelijk zo'n groot mogelijke doorsnede krijgen en onder de auto door zo ver mogelijk naar achteren lopen, krijg je de luidste en laagste klappen, harley davidson-achtig, alleen dan regelmatig. het zal alleen je vermogen niet ten goede komen, denk ik.
en als je volgend jaar zo naar zweden rijdt wordt je het aardig zat...
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break