Ruitenwissers hebben zetje nodig
hmm, ik heb de laatste tijd ook een probleem met mijn ruitenwissers.. ze hebben ook een zetje nodig, maar dan de andere kant op
als ik ze aan zet schiet de rechterruiterwisser te ver door, waardoor deze blijft hangen! het is heel vervelend, want als ik hem niet snel terugduw zorgt het terugloop mechaniek er voor dat men ruitenwissermotor door brand
ik heb het probleem nog niet kunnen vinden, heeft iemand een idee?
als ik ze aan zet schiet de rechterruiterwisser te ver door, waardoor deze blijft hangen! het is heel vervelend, want als ik hem niet snel terugduw zorgt het terugloop mechaniek er voor dat men ruitenwissermotor door brand
ik heb het probleem nog niet kunnen vinden, heeft iemand een idee?
- André Post
- Heavy user
Nee, als ik mijn ruitenwissers gewoon uit heb, staan ze allebei op gelijke hoogte.
het is heel raar
het komt er op neer dat ik niet meer in men eentje kan rijden als het regent als er iemand naast me zit kan die hem nog wel terug duwen, maar als ik alleen rij, moet ik steeds langs de kant stoppen
kzal het mechaniek dan maar eens bekijken als ik weer bij men ouders thuis ben
het is heel raar
het komt er op neer dat ik niet meer in men eentje kan rijden als het regent als er iemand naast me zit kan die hem nog wel terug duwen, maar als ik alleen rij, moet ik steeds langs de kant stoppen
kzal het mechaniek dan maar eens bekijken als ik weer bij men ouders thuis ben