Pagina 2 van 6
Geplaatst: ma 25 dec, 2006 21:13
door TB
Ik heb het ook eens uitgerekend. Zo een 1:14-15 binnendoorwegen.
Geplaatst: ma 25 dec, 2006 21:52
door Joos
inmijneendje schreef:Eend 1:8
AK 400 1:17
Da's verbazend..!
een 2cv6 die meer verbruikt dan een AK400?
Geplaatst: ma 25 dec, 2006 23:45
door Aloha Beach Cruiser
met de blauwe haal ik 1 op 16 en op snelweg gem 110 1 op 17 denk ik zoiets..
de charleston liep met (de toen nog niet gekietelde) Visa 1 op 18 naar spanje toe

Geplaatst: di 26 dec, 2006 00:05
door Punky
rocco schreef:inmijneendje schreef:Eend 1:8
AK 400 1:17
Da's verbazend..!
een 2cv6 die meer verbruikt dan een AK400?
Zet er ook het olieverbruik eens naast.

Geplaatst: di 26 dec, 2006 12:11
door supercees
1:14, altijd plankgas
Geplaatst: di 26 dec, 2006 12:18
door inmijneendje
rocco schreef:inmijneendje schreef:Eend 1:8
AK 400 1:17
Da's verbazend..!
een 2cv6 die meer verbruikt dan een AK400?
eend altijd plankgas, en goed afgesteld dat er het meeste vermogen uitkomt.
Ak 400 orgineel en rijdt er altijd rustig mee, ligt ook niet het orginele blok in maar van een aca
Olie verbruik van de AK is meer dan je zou willen

Geplaatst: di 26 dec, 2006 18:58
door Jeroen-citroen
supercees schreef:1:14, altijd plankgas
Met de 4 of de 6

Geplaatst: di 26 dec, 2006 20:17
door CitRoel
Met deze slechte motor 1 : 12,5, ik hoop met het goede blokkie dat er morgen in komt zo 1 : 15 รก 1 : 16. Dat laat ik nog ff weten...
Geplaatst: di 26 dec, 2006 21:12
door supercees
Jeroen-citroen schreef:supercees schreef:1:14, altijd plankgas
Met de 4 of de 6

met de 6, de 4 rijdt wat zuiniger, met alleen stadsverkeer.
Geplaatst: wo 27 dec, 2006 19:47
door Dwars
supercees schreef:1:14, altijd plankgas
Ook voor de gesloten slagboom bij de overweg ?

Geplaatst: wo 27 dec, 2006 20:36
door supercees
Dwars schreef:supercees schreef:1:14, altijd plankgas
Ook voor de gesloten slagboom bij de overweg ?

altijd

.
vandaag naar born geknald, precies 200 kilometer, geen files, was 1op 12,5.
Geplaatst: vr 29 dec, 2006 21:26
door gerbenv6
Ik rijdt gemiddeld tussen de 1 op 15 en 1 op 16. Ik rijdt over het algemeen niet sneller dan 110 en probeer in de eend de snelwegen te vermijden. Het is gewoon veel leuker om met een eend "binendoor" te rijden.
Geplaatst: wo 3 jan, 2007 22:17
door hobbes
Omdat de benzine meter het een tijdje liet afweten hield ik het op een papiertje bij en meetsal lag dat zo rond de 1:16.
Als ik de boot er achter heb hangen ( op de aanghanger natuurlijk, rijd anders zo lastig...) word het verbruik wel iets hoger, daarin tegen rijd ik dan iets langzamer... ( zo rond de 75-80 duurt ook even voor ik die snelheid heb bereikt...)
Met redelijk weer neem ik de eend ook wel eens mee naar mijn werk
Geplaatst: do 8 feb, 2007 07:28
door =She=
1:18 meestal en dan houd ik mij tegenwoordig netjes aan de max. snelheid, omdat hier in de omgeving vaak van die gasten met lasergun staan

Geplaatst: do 8 feb, 2007 20:15
door bartje2212
gemiddeld 1 op 11. Daarbij rij ik bijna alleen maar stadsverkeer en kom ik zelden op de snelweg. als ik een stukje snelweg rijd, merk ik dat meteen aan de benzinemeter: die daalt veel minder snel. De ontsteking is goed en goed afgesteld, de carb is een beetje gaar denk ik. ook de kleppen mogen wel gestelt worden. Toch trekt ie wel goed en loopt ie toch nog ruim 110-115 op de teller en die staat behoorlijk scherp want zoveel wordt ik dan niet ingehaald op stukken waar je 120 mag. ik haal dan zelf meer in.
ow en ik rij wel pittig en soms noemt men het scheuren (wel verantwoord voor zover je dat kunt zeggen bij scheuren)