Google Earth: gespotte 2cv's
-
- Veelvuldig poster
op zoek naar eigen auto's ben ik de adressen afgegaan waar ik de afgelopen tijd gewoond heb, omdat de foto's op google nogal variëren in ouderdom.
en ik vond mijn buick uit 1964 (de blauw witte vlek) en de jeep cherokee chief gezellig naast elkaar. niet echt scherp. de rooie eend die ik toen had stond op dat momnt waarschijnlijk in de woonkamer (paste net door de openslaande tuindeuren).
en ik vond mijn buick uit 1964 (de blauw witte vlek) en de jeep cherokee chief gezellig naast elkaar. niet echt scherp. de rooie eend die ik toen had stond op dat momnt waarschijnlijk in de woonkamer (paste net door de openslaande tuindeuren).
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
nee...dan open ik het plaatje even in paint (start - alle programma's - accessoires en dan paint) daar heb je de mogelijkheid om cirkels te zetten...dan kies je voor de doorzichtige en een kleur kun je dan beneden in je veldje kiezen:
hier even een voorbeeldje:
hier even een voorbeeldje:
Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
-
- Heavy user
helaas niet goed te zien, maar dit zijn allemaal eendjes. en er staan ook veel echt oude bij. dit is een 2cv garage die ik tegenkwam afgelopen zomer in z-frankrijk bij narbonne. garage was helaas dicht. had er graag wat rondgeneusd.
douwe
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
ik gebruik dit programma'tje altijd!
Kan je echt schitterende screenshots mee maken, en pijltjes en tekst en blokjes etc etc etc!
http://www.faststone.org/FSCaptureDetail.htm
Je kan hier trouwens ook prima instructies mee maken hoe iemand iets moet doen op internet.....
En nee! ik heb geen aandelen en het is freeware....
Zoek me trouwens de blubber naar eendjes, weinig gebieden die hoge resolutie hebben, alleen Den Haag staat er wel lekker op vind ik
Kan je echt schitterende screenshots mee maken, en pijltjes en tekst en blokjes etc etc etc!
http://www.faststone.org/FSCaptureDetail.htm
Je kan hier trouwens ook prima instructies mee maken hoe iemand iets moet doen op internet.....
En nee! ik heb geen aandelen en het is freeware....
Zoek me trouwens de blubber naar eendjes, weinig gebieden die hoge resolutie hebben, alleen Den Haag staat er wel lekker op vind ik
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
Ik moet wel heel erg lachen....stel je voor dat een buitenstaander naar je zit te kijken terwijl ik met mijn neus op het scherm van mijn laptop zit...en dan zit te speuren naar Eendjes...en deze aan mij vraag ...zeg..wat ben je aan het doen..nou, gewoon op google earth zoeken naar eendjes..
In Den Haag is het zeer goed te doen inderdaad en aangezien ik een hoop mensen ken ga ik gewoon adressen langs...en heb uiteraard mijn eigen eend gevonden...da's wel erg ok natuurlijk...nou,...ik ga weer verder zoeken...ik gebruik overigens voor screenshots MWSNap ook een freeware programmaatje...dat héél fijn werkt!...hier is het linkje..
http://www.mirekw.com/winfreeware/mwsnap.html
In Den Haag is het zeer goed te doen inderdaad en aangezien ik een hoop mensen ken ga ik gewoon adressen langs...en heb uiteraard mijn eigen eend gevonden...da's wel erg ok natuurlijk...nou,...ik ga weer verder zoeken...ik gebruik overigens voor screenshots MWSNap ook een freeware programmaatje...dat héél fijn werkt!...hier is het linkje..
http://www.mirekw.com/winfreeware/mwsnap.html
Kingfisher Sky Celliste
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
Scheveningen:
en een twijfelgeval in de vogelwijk in den haag: intussen hebben mijn medeforumgebruikers mij fijntjes gewezen op het feit dat dit dus geen EEND is....maar een kever...maar toch ook een leuke auto...
en een twijfelgeval in de vogelwijk in den haag: intussen hebben mijn medeforumgebruikers mij fijntjes gewezen op het feit dat dit dus geen EEND is....maar een kever...maar toch ook een leuke auto...
Laatst gewijzigd door Maaikie op zo 24 dec, 2006 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Kingfisher Sky Celliste
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
kzeitoch....twijfelgeval...
ik kon het niet scherper krijgen....en op mijn laptopscherm is het dan al helemáál niet te doen.........
gekke tft schermpje...Hahahaha...maar gelukkig heb ik al andere aangedragen..
ik kon het niet scherper krijgen....en op mijn laptopscherm is het dan al helemáál niet te doen.........
Kingfisher Sky Celliste
twijfelgeval!?!?!?!?!Maaikie schreef:kzeitoch....twijfelgeval...
haal maar weer een eendje bij je naam vandaan hoor
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com