Pagina 2 van 2

Geplaatst: di 16 jan, 2007 22:25
door Michiel van G.
dyane_maniac schreef:dat is dus het idee.

nu vraag ik mij dus af of een am2 met een enkeltraps carb nog gevolgen heeft qua rijden en/of verbruik. het rijden met een 2traps carb met omkeermechanisme bevalt me niet zo (heb ik ooit eens in gereden en vond dat een beetje "horkerig" gasgeven) dus het liefst een enkeltraps carburateur. maarja wil wel goede rij"prestaties" hebben.

vraag me ook af, of een enkeltraps nog voordeel heeft qua verbruik. als het verbruik minder wordt, heb ik er (iets) mindere prestaties voor over.

douwe
verbruik is zeker minder (behalve als je bij een dubbeltraps nooit de 2e trap gebruikt)
Het acceleratievermogen is dus minder, maar verder maakt het niet zo veel uit.

Geplaatst: wo 17 jan, 2007 12:46
door Yannick
@Douwe: jij stelt de vraag en ik antwoord, je moet je niet zo druk maken :wink:

Geplaatst: wo 17 jan, 2007 17:13
door martijntje
mijn dyane van 69 heeft en een twee traps carburatuer en het oude gasplankje nog met het omkeersysteem. rijd echt goed zonder te bokken hoor douwe