morgen op tv: 2cv in de film "vet hard"
-
- Heavy user
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
Dat is Jack Wouterse
En ik weet uit zeer betrouwbare bron...namelijk...hemzelf...dat hij echt hééél groot is......
2 meter op zijn minst..ik ben 1.64 en hij is echt een héél stuk groter...
En ik weet uit zeer betrouwbare bron...namelijk...hemzelf...dat hij echt hééél groot is......
2 meter op zijn minst..ik ben 1.64 en hij is echt een héél stuk groter...
Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
-
- Heavy user
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
je moet voor de grap eens op zijn naam (afbeeldingen) googlelen...de grap is dat je dan ziet dat hij een heeeeeel raar lijf heeft...
met een achtelijk groot bovenlichaam....echt heel grappig om te zien..maar hij is een beetje out of proportion zeg maar.......
bij mij zit de lengte uh...nergens.......
met een achtelijk groot bovenlichaam....echt heel grappig om te zien..maar hij is een beetje out of proportion zeg maar.......
bij mij zit de lengte uh...nergens.......
Kingfisher Sky Celliste
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik ben 1.94 en er zitten nog heeel veel cm's boven me. Ook als ik de bank heel strak op zou spannen hoef ik hoogstens een beetje gebogen te zitten maar het dak raak ik echt niet.
Zo gek is het toch niet dat Jack Wouterse in een film vol met onzin ook nog verhoogd gaat zitten; het ondersteund wel het absurde..
Zo gek is het toch niet dat Jack Wouterse in een film vol met onzin ook nog verhoogd gaat zitten; het ondersteund wel het absurde..
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
-
- Addicted user
- Contacteer:
Dat komt omdat in de orginele deense (of noorse) versie ze rondrijden in een fiat 500 met linnen dakkie, ja en dan steek je natuurlijk snel met je kop boven t dak uit. Om het verhaal te laten kloppen moest dat ook met de eend natuurlijk.Lelijke Eend schreef:Er is 1 ding waar ik me aan stoorde: de hoofdrolspeler (ben de naam van die vent even kwijt) stak steeds met z'n kop door het open dak als hij in de Eend zat. En zo laag is een Eend echt niet !
-
- Heavy user
Kan aan mij liggen, maar ik snap niet waarom het verhaal niet meer zou kloppen als die Jack Wouterse z'n kop niet door het dak steekt.backfire schreef:Dat komt omdat in de orginele deense (of noorse) versie ze rondrijden in een fiat 500 met linnen dakkie, ja en dan steek je natuurlijk snel met je kop boven t dak uit. Om het verhaal te laten kloppen moest dat ook met de eend natuurlijk.Lelijke Eend schreef:Er is 1 ding waar ik me aan stoorde: de hoofdrolspeler (ben de naam van die vent even kwijt) stak steeds met z'n kop door het open dak als hij in de Eend zat. En zo laag is een Eend echt niet !
Afblijven.
-
- De Forumbelg
Als je iets imiteert of namaakt dan doe je dingen hetzelfde, snap je?Lelijke Eend schreef:Kan aan mij liggen, maar ik snap niet waarom het verhaal niet meer zou kloppen als die Jack Wouterse z'n kop niet door het dak steekt.backfire schreef:Dat komt omdat in de orginele deense (of noorse) versie ze rondrijden in een fiat 500 met linnen dakkie, ja en dan steek je natuurlijk snel met je kop boven t dak uit. Om het verhaal te laten kloppen moest dat ook met de eend natuurlijk.Lelijke Eend schreef:Er is 1 ding waar ik me aan stoorde: de hoofdrolspeler (ben de naam van die vent even kwijt) stak steeds met z'n kop door het open dak als hij in de Eend zat. En zo laag is een Eend echt niet !
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
-
- Heavy user
-
- Heavy user
-
- Heavy user